Gå til innhold

Hva irriterer deg mest på arbeidsplassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Én person som ødelegger arbeidsmiljøet for alle andre, og ledelsen gjør ingenting.

Anonymkode: 8193f...2b2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ganske ny, så akkurat nå er det bare irriterende kaldt på kontoret, sparer vel på strømmen. Sitter med doble ullsokker, ullundertøy under dressbukse, bluse og blazer, har på fleecejakke om jeg ikke har møter på kamera, og ytterjakka liggende over beina, og likevel er jeg iskald:\

Anonymkode: fe003...c06

får dere strømstøtte? vi får, men jeg vet ikke hvor mye det er snakk om . Jeg vet bare at hvis vi glemmer å skru av varmen så får vi strømbot. 

Anonymkode: 1a2e4...0ef

Skrevet

Kan det å bli borte i 10 min for å be, likestilles med ti minutter med yoga/meditasjon? Bør det være likhet på dette området?

Skrevet

Jeg irriterer meg over negative kolleger som drar alle med seg ned. Sukking og grynting til alt og generell negativ holdning er ikke noe trivelig. Gud forby om noen andre måtte ha en mening. 

Anonymkode: 0895d...52d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

får dere strømstøtte? vi får, men jeg vet ikke hvor mye det er snakk om . Jeg vet bare at hvis vi glemmer å skru av varmen så får vi strømbot. 

Det tror jeg ikke, vet ikke om strømprisen her jeg bor er høy nok(bank i bordet).

Anonymkode: fe003...c06

Skrevet

Noe av det som irriterer meg mest er kollegaer son  ha en mening om absolutt alt. 

Anonymkode: aef1a...492

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan det å bli borte i 10 min for å be, likestilles med ti minutter med yoga/meditasjon? Bør det være likhet på dette området?

Da tar du deg bare en god yogapause hver dag. Hvis noen av innvandrerne på jobben klager, så går du til avisen og forteller at du blir diskriminert. Hvis de skal få betalt for å be skal du få betalt for å meditere. Husk å se trist ut når fotografen tar bilde! 

Anonymkode: 3ca21...e3e

• Liker 1
Skrevet

At vi ikke har medarbeidersamtaler. 

Anonymkode: 15d0c...bcb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg irriterer meg over negative kolleger som drar alle med seg ned. Sukking og grynting til alt og generell negativ holdning er ikke noe trivelig. Gud forby om noen andre måtte ha en mening. 

Anonymkode: 0895d...52d

Jepp enig. 

Alt er selvfølgelig ledelsen skyld. 

Kan de ikke bare komme seg på nav hvis ikke de klarer en arbeidsdag uten hjelp fra ledelsen

Er så lei av udugelige sutrekopper

Anonymkode: d4ebe...e74

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

At det ikke blir tatt tak i årsakene til at folk ringer til etaten slik at haugevis av samtaler, som egentlig er unødvendige, gjør at folk blir tvangsflyttet til å svare på telefon. Øverste leder i divisjonen kommer til å kjøre hele divisjonen i grøfta hvis hun ikke tar tak i problemet snart.

Anonymkode: d4ed3...077

Haha tipper jeg jobber i samme etat som deg! Blir spennende å se hvordan det blir i neste runde. Både etats- og divisjonslederne er gode på tåkelegging😬 håper jeg slipper unna neste runde også😅

Anonymkode: ac10b...e53

Skrevet

Ledere som ikke slutter til tross for misnøye, dårlig feedback og høy turnover

Anonymkode: 5c856...cc2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ledere som ikke slutter til tross for misnøye, dårlig feedback og høy turnover

Anonymkode: 5c856...cc2

Jobber du i Awarn? Ekstrem høy turnover her jeg jobber. 

Anonymkode: 7fb79...b7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noe av det som irriterer meg mest er kollegaer son  ha en mening om absolutt alt. 

Anonymkode: aef1a...492

Å faen, jobber du med meg? Jeg mener noe om ALT, derfor henger jeg på KG. Skal ta meg sammen, jeg lover.

Anonymkode: 8c576...fc3

Skrevet

Folk som går sykmeldt hele tiden fordi de ikke gidder å jobbe. Ledelse som godtar dette. Folk som sutrer hele tiden, og som tror at de er så mye bedre enn alle andre. Frekke folk. Folk som starter setninger med «med all respekt å melde…..»🤮

Anonymkode: 40a4d...c0c

Skrevet

Jeg har ingen irritasjonsmomenter på jobb

Anonymkode: 06b85...dd9

Skrevet

Folk som generelt bidrar lite, både når det gjelder egne arbeidsoppgaver og i møter/workshops. Som ikke har noen skrupler for å dytte egne arbeidsoppgaver på andre. 

Anonymkode: 5b65e...a50

• Liker 2
Skrevet

Folk som er syke HELE tiden, har syke barn HELE tiden, som går hjem fra jobb støtt og stadig pga at de har vondt i hodet, som nyser en gang, og sykemelder seg for ikke å smitte andre.

Det blir veldig mye ekstraarbeid for oss som har litt høyere terske for sykemelding.

Anonymkode: 207c3...94a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Folk som ikke går på stillerom når de har teams-møter/snakker i telefonen. Kjempeirriterende å bli utsatt for halvparten av en samtale men ikke har noe interesse av.. 

Folk som puster unødvendig høyt!

Folk som ikke respekterer andres tid, som ikke kommer tidsnok til møter, ikke avslutter møter i tide, gjør i-siste-liten-endringer på møtetider, osv. 

Folk som kaller inn til møter når det kunne vært en epost.. 

Folk som ringer(!) i stedet for å sende en melding. 

Anonymkode: 9e3dc...3a5

• Liker 3
Skrevet

Eldre folk som nekter å ta til seg nye rutiner og arbeidsflyter. Det som kanskje irriterer meg aller mest er at de retter på meg eller melder avvik når jeg følger den nye prosedyren.

Anonymkode: 9ffc6...caf

• Liker 2
Skrevet

LATSKAP 😤

Anonymkode: e397d...568

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...