Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammen 8 mnd, eller, datet i 4 av dem da. Sier vi er glad i hverandre. Jeg er såå klar for å si det men vet ikke med han. Vi er 25 og 28. Er så redd for at han ikke føler det enda og jeg dummer meg ut. Noen tips? Når sa dere det?

Anonymkode: 1574d...2b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte nesten 2 år på å si det vi, hehe. Om dere er mye sammen og han virker forelsket og dere har det bra, så ser jeg ikke noen grunn til å ikke si det eller. De fleste synes jo det er fint å føle seg elsket, men ikke bli skuffet om han ikke sier noe tilbake. Noen synes det er vanskelig å si, andre synes det er lett. 

Anonymkode: 8993c...94c

Skrevet

Jeg er så treg på slikt at jeg var ikke der når menn har sagt det første gangen. Synes du er heldig som kan vente på det og vite at du kan svare "Jeg elsker deg også!". ❤

For min del ble det mer slik "Åh... eh.. ja vel...", og ganske pinlig egentlig. 🙈

Skrevet

Vel, hos oss var det fra første dagen (men vi har nå vært gode venner i omtrent to år før det ble flere følelser innblandet). Jeg ble nesten litt usikker på hvordan jeg skulle reagere, men svarte med at "jeg elsker deg også" for å ikke ødelegge stemningen. I dag har jeg funnet ut av at det er det som bandt oss så utrolig godt sammen fra dag 1!❣️

Skrevet

Jeg sa det til kjæresten min her om dagen, vi har vært sammen i 6 måneder. Vi hadde hatt en så fin kveld, hørte på musikk og drakk vin og jeg sa "jeg elsker deg jeg, *navn*". Fikk et smil og noen kyss tilbake og det er helt greit, han får si det i sitt tempo. Vil jo ikke at han skal si det om han ikke mener det ennå.

Anonymkode: 30470...730

• Hjerte 1
Skrevet

Noen er sammen i en årrekke uten å si E-ordet eller «jeg er glad i deg» uten at det betyr at man ikke er det. Kjærlighet kan vises på mange måter. Så jeg personlig ville ikke hengt meg så mye opp i det. Mange har kanskje vokst opp i hjem hvor man viser kjærlighet gjennom handling og ikke gjennom ord/prat. Viktig å verdsette det også :)  Dette er forsåvidt også noe man fint kan prate om for å unngå misforståelser. Men skjønner at det kan være litt ubehagelig i starten av et forhold. 

Anonymkode: 5c24b...1ef

Skrevet

Meg og kjæresten har vært sammen i 6 mnd og jeg er også egt veldig klar for å si det, men jeg tørr ikke helt enda😅 Er litt redd for å si det på en feil måte og at det blir pinlig

Anonymkode: b4607...909

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 9-10 mnd tror jeg. Han sa det først. Jeg følte meg ikke 100 % komfortabel med å si det, men sa det tilbake. Tok kanskje et år før jeg definitivt følte jeg elsket ham. Men jeg er litt treig på sånt. Vi har vært sammen i 10 år nå da ;) 

Anonymkode: 8a560...f84

Skrevet

Vi har vært sammen i drøye 5 år. Jeg sa jeg elsket han etter 3.5 år. Da hadde jeg holdt det inne lenge, for visste det er vanskelig for han å si. Han kommer fra en familie som ikke bruker ord så my til å beskrive hva de føler. Han og faren er ekstreme på det. Han sier han er glad i meg uten problem, men har enda ikke sagt han elsker meg med de ordene. Han har sagt det indirekte, og han viser det veldig i handling! Så jeg vet han elsker meg, men det sitter laaaangt inne å si det. Tror jeg må føde ungen hans først eller noe sånt ass 🤣

Anonymkode: a759c...12e

Skrevet

Takk for svar dere :) Vi er sammen hveramdre uke på grunn av jobben hans. Da er vi ilag så og si hele tiden og jeg føler det er etter at jeg ble kjent med han fra den mer hverdagslige siden at jeg virkelig kjente på at jeg elsker han.

Anonymkode: 1574d...2b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...