Gå til innhold

Vasker du nye klær før du begynner å bruke dem?

Hareena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Warrior skrev (3 minutter siden):

Ikke alltid jeg gjorde det før, men nå gjør jeg det alltid. Tenk alt virus som kan være på. 

Virus lever ikke lenge på klær. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs. Mørke jeans vasker jeg ikke, synes de mister farge fort nok om jeg ikke skal vaske de overdrevent i tillegg (bruker bare Levis).

Vasker undertøy, pledd, laken, sengetøy, gardiner, gensere, håndklær og sånne ting.

Endret av Blåttvann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det før i tiden. Nå gidder jeg ikke. Men vasker nytt sengetøy og handduker for å få det mykere.

Anonymkode: 96217...94e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg aldri tenkt på, opplever at hvis jeg vasker en ny kjole eller topp så forsvinner den fine fasongen den hadde, og som gjore at den passet meg da jeg prøvde den.  Noen gang er ikke plagget fint etter vask, og blir kun brukt en gang. 

Sengetøy og håndkler blir vasket før bruk, nettopp fordi det står at de må vaskes før bruk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (25 minutter siden):

Virus lever ikke lenge på klær. 

Spørs hvilket….

Anonymkode: 55236...f8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasker kun håndklær og sengetøy. Vasker heller ikke undertøy. 

Anonymkode: 7e5da...b4c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg reagerer på klærne hvis ikke de vaskes, det er kjemikalier der som ikke er bra for huden. Det skjer hver eneste gang, så jeg har bare alltid vasket først. Syns det er spesielt å ikke gjøre det.

Anonymkode: b59bb...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstatisk skrev (34 minutter siden):

Det har jeg aldri tenkt på, opplever at hvis jeg vasker en ny kjole eller topp så forsvinner den fine fasongen den hadde, og som gjore at den passet meg da jeg prøvde den.  Noen gang er ikke plagget fint etter vask, og blir kun brukt en gang. 

Sengetøy og håndkler blir vasket før bruk, nettopp fordi det står at de må vaskes før bruk. 

Oi, du bruker noen plagg bare en gang? Tror du heller bør investere i en steamer enn å ha en å ha slik bruk og (jeg håper selg?) kast mentalitet...

Anonymkode: b59bb...8a1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri, heller ikke undertøy. Det har gått helt utmerket, og jeg kjøper aldri klær som lukter.

Anonymkode: 8454f...5a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (1 time siden):

Jeg er veldig overrasket at du ikke gjør det. Av helsemessige grunner må du begynne med det.

Helsemessige grunner?? Kan  man liksom bli syk av å ta på seg nye klær??? 

Jeg har mye klær som ikke tåler vask, og som må behandles forsiktig,  så selvfølgelig vasker jeg de ikke unødvendig! 

Vasker kun sengetøy og håndklær før jeg tar de i bruk. 

Jeg har ALDRI blitt syk av klær, jeg er faktisk ALDRI syk! Har ikke hatt korona engang, selv om jeg har nærkontakt med svært mange på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeelp, i dag tok jeg på helt nye Umbro sokker med helt nye Nike sokker over. De er dønn nye og utrolig hvite. 

Nei, tror jeg overlever denne gangen også. Elsker nye sokker, de er så ekstremt myke de første gangene. 

Anonymkode: 633a3...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...