AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Møtte fyr på jobb som er singel og vi begynte å flørte. Men tror nå han har flere da han svarer veldig sakte. Jeg begynner å bli glad i han etter 3 uker nå. Han er veldig flørtete på jobb: smiler mye, er hyggeligere mot meg enn andre, tuller og flirer av mine vitser. Men han svarer vanlig på melding og det tar lang tid. Tror dere han har flere eller det kan bli oss? Anonymkode: 466b9...16a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Det kan være x antall grunner til at han svarer sent på meldinger. Trenger absolutt ikke p bety at det er fler damer i bildet Anonymkode: d2c01...d01
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan være x antall grunner til at han svarer sent på meldinger. Trenger absolutt ikke p bety at det er fler damer i bildet Anonymkode: d2c01...d01 Håper det. Synes det er trist vi mister tonen vi har irl på mld. Anonymkode: 466b9...16a
GrønnNellik68 Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 noen mannfolk er trege med meldinger men fantastisk når du møter dem face to face. Så ikke tenk så hardt på det. La han styre showet. Ikke mas. 1
exictence Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 (endret) Dere begynte å flørte på jobb, sier du? Du sier at du er hans dame. Vil det si at dere har snakket sammen og er kjærester? Jeg spør, for det virker jo da litt rart at han svarer vanlig på meldinger. Sier dere flørtende ting også og sender hjerter? Hvis dere er kjærester, er det jo rart om han har flere. Da må du spørre om det? Hvis han har flere, er det best å ikke ha ham til kjæreste. Endret 24. november 2022 av exictence
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (På 23.11.2022 den 19.13): Møtte fyr på jobb som er singel og vi begynte å flørte. Men tror nå han har flere da han svarer veldig sakte. Jeg begynner å bli glad i han etter 3 uker nå. Han er veldig flørtete på jobb: smiler mye, er hyggeligere mot meg enn andre, tuller og flirer av mine vitser. Men han svarer vanlig på melding og det tar lang tid. Tror dere han har flere eller det kan bli oss? Anonymkode: 466b9...16a Har samme problem. Hvordan jobb har dere? Anonymkode: a8048...b31
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 Dater dere på privaten, eller er det bare flørtende stemning på jobb? Anonymkode: f0474...ba8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 Hvorfor skylder han deg å svare raskt? Han vet ikke om du er interessert en gang. Anonymkode: 851af...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå