Gå til innhold

Penger eller utseende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner se hit! Stemmer dette?

FB_IMG_1669226878653.jpg

Anonymkode: b1d07...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler takk. Men overkropp på menn er viktig. Store armer,og litt store bryster. Datet han som hadde sånn til venstre overkropp. Ikke verst, men klarte ikke å ha sex med Han, jeg er ute etter forhold, så for meg må det nok være litt trent kropp .  tente ikke på han🥰men snill var han. 

590FF03E-FC86-4997-9F2B-BF87DEBC11EB.jpeg

Anonymkode: aea53...d8c

Skrevet

Vil mene det stemmer for en andel kvinner, men ikke de fleste. Stemmer ikke for meg, jeg har penger nok selv. Jeg hadde løpt fra en mann som eide seks biler, men er heller ikke så opptatt av sixpack. Men, jeg liker en mann som går på jobb (er opptatt av jobben sin) heller enn å trene, han trenger bare ikke å tjene så mye. Så tolker man ordene litt utvidet så stemmer det for meg også.

Anonymkode: 9e7b6...e9e

• Liker 2
Skrevet

Begge eller ingen forhold er jo det eneste svaret her. Bare se deg rundt på kvinnene du kjenner. Ingen har kommet til å ta til takke med mindre, absolutt ingen. Har du ikke stor nok garasje til alle bilene, stakk dem oppå hverandre! Det er antall som gjelder. Hver kveld teller jeg magemusklene også, for å forsikre meg om at kvaliteten blir opprettholdet. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Bra mykje vås! 

• Liker 3
Skrevet

Det å la seg "Lure" av at noen tilsynelatende har penger men like gjerne kan være nedsyltet i gjeld er i så fall en litt lei sak.. jeg bare nevner det 😝

Anonymkode: 4ea5c...a2c

• Liker 1
Skrevet

Folk som eier seks biler, er nok oftere på Luksusfellen enn at de er veldig rike.

Anonymkode: e4a6a...a98

• Liker 4
Skrevet

Hehe 6 biler, da tenker jeg en uønonomisk fyr med hagen full av skrot, biler og bildeler, rotete bolig og maling som flasser av på ytterveggene. Må bli utseende da! 🤣

(Tiltalende personlighet duger imidlertid best.)

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kvinner se hit! Stemmer dette?

FB_IMG_1669226878653.jpg

Anonymkode: b1d07...1c8

Hehe ja. Six pack. Er du en orangutang eller. 

Anonymkode: cf222...ccd

Skrevet

Økonomisk trygghet er selvfølgelig viktig, men det kan jeg også sørge for selv, uten en mann. Personlighet er viktigere enn både økonomi og utseende. 

Anonymkode: ee6a9...4f3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Folk som eier seks biler, er nok oftere på Luksusfellen enn at de er veldig rike.

Anonymkode: e4a6a...a98

Trolltunge skrev (6 minutter siden):

Hehe 6 biler, da tenker jeg en uønonomisk fyr med hagen full av skrot, biler og bildeler, rotete bolig og maling som flasser av på ytterveggene. Må bli utseende da! 🤣

(Tiltalende personlighet duger imidlertid best.)

Morsomt, jeg begynte å tenke på en finsk kortfilm jeg så en gang om folk som hadde et spesielt forhold til Lada. Noen av dem hadde en haug av Ladaer på gården, de fleste så vel ut som vrak.

Jeg vil tro at de aller fleste i Norge også som har seks biler eller fler, er eksentriske typer på bygda. De kan for all del være kjernekarer, men jeg tror ikke de blir valgt på grunn av bilparken.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han må ha et pent ansikt.  For meg og alle jenter jeg kjenner er det viktigst at gutten er pen.

Anonymkode: 6021e...517

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Hva med personlighet og intelligens? Det er langt mer interessant for min del.

Men hvis jeg måtte velge så hadde det blitt utseendet.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg ville valgt seks biler over sicpack.

Skrevet (endret)

Alt med måte. Hjelper ikke å ha masse penger hvis du bare drar deg på sofaen og tjener penger på dataspill, er likblek pga mangel på sollys, overvektig, lukter vondt og har råtne tenner.

Hvis du ikke vet hvem statsministeren er engang, da hjelper det svært lite å se ut som en gresk gud. Dummhet er usexy som bare det

Endret av Turtellure12
Skrevet

Selvsagt stemmer dette. 

Finnes garantert spørreundersøkelser som kan gi deg svar på om damer generelt liker "vaskebrett" bedre enn en mage uten markerte muskler, og da burde du jo kunne resonere deg selv frem til svaret ut ifra det (om du tenker generelt)... 

Tar utgangspunkt i at  meningen med "seks biler" er det samme som "for mye penger"  (som ikke er en greie) i denne sammenheng - for personlig synes jeg det å ha en hÆvv av biler er rimelig teit uansett hvor mye stålar man har :fnise: 

Skrevet
Turtellure12 skrev (7 minutter siden):

Alt med måte. Hjelper ikke å ha masse penger hvis du bare drar deg på sofaen og tjener penger på dataspill, er likblek pga mangel på sollys, overvektig, lukter vondt og har råtne tenner.

Hvis du ikke vet hvem statsministeren er engang, da hjelper det svært lite å se ut som en gresk gud. Dummhet er usexy som bare det

Jaa enig. Hvertfall hygiene. Har vært borti menn som ikke har hygiene. Ikke bruker såpe nær de vasker hender  osv. ikke pusser tenna før de kysser selvom jeg vil de skal gjøre det. Og+  når de snuser, veldig turnoff....

Anonymkode: aea53...d8c

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg måtte ha valgt enten eller her så hadde jeg heller valgt en med sixpack og normal lønn enn pappakropp eller verre og millionlønn sånn ved første øyekast. Men så kommer jo ting som personlighet, sjarm, gavmildhet osv inn i bildet og hvis han hadde ønsket å trene og hadde pent ansikt så kunne det gått. Men alt i alt hadde jeg valgt den jeg hadde best kjemi med om han så var arbeidsløs 

Anonymkode: df02f...7ae

Skrevet

Begge deler er helt uinteressant med tanke på potensielle partnere. Aner ikke en gang hva min egen samboer tjener feks. Ikke har han six pack heller.

2 svært uvesentlige ting.

Anonymkode: 08804...8b1

• Liker 1
Skrevet

Personligheten kommer før både penger og utseende.

Gidder virkelig ikke date en pen idiot, eller en rik tulling.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...