Gå til innhold

Hvordan synes du det er å kysse en mann med bart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har "movember" bart og ser ikke ut i måneskinn, men jeg synes han er tøff som gjør det.

Har aldri kysset en mann med bart før og trodde det skulle være litt mykt, men det er stivt som en gulvkost så det har vært lite klining i november 🙈

Er det alltid sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann bruker bartevoks og helt himmelsk gode oljer med all slags nydelig dufter. Det er kanskje det som gjør at det ikke stikker. Skal sies at barten hans nå har størrelse: snurrebart. Men han har variert mye. Synes 2-dagers skjegg er vondt. Spesielt på haka hans. 

Anonymkode: f18a9...d0d

• Liker 1
Skrevet

Nei, det hjelper å få litt lengde på det.

Jeg synes ikke det er noe problem. Bare kiler i nesen hvis noen av hårene er lange og peker opp.

Anonymkode: 48ae2...947

Skrevet

Sitter her med movemberbart selv, men begynner å bli grundig lei. Det gjør fruen også! :D 

Anonymkode: 4b80a...a21

• Nyttig 1
Skrevet

Syns det er så sexy at det er verdt at det er uhygienisk og stikkete.

Anonymkode: 0c810...1f8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sitter her med movemberbart selv, men begynner å bli grundig lei. Det gjør fruen også! :D 

Anonymkode: 4b80a...a21

Kjæresten har nedtelling til 1 desember og det har jeg også😀

Det er tøft av dere menn å gro bart for å sette fokus på menns helse.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns det er så sexy at det er verdt at det er uhygienisk og stikkete.

Kjæresten vasker barten daglig med sjampo for å holde den hygienisk.

Skrevet

Forskjell på bart og BART  tenker jeg. Min kjære har liten bart, og store lepper, så føler den lite. 

Anonymkode: 55870...e94

• Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Kjæresten vasker barten daglig med sjampo for å holde den hygienisk.

Og iløpet av dagen tiltrekker den seg forurensing fra lufta, døde hudceller, mat og drikkerester, snørr og spytt som blir liggende og godgjøre seg. 

• Liker 1
Skrevet

Ansiktshår er stiveste når det er kort. Det blir mykere når det når en viss lengde, men produkter som skjeggolje kan hjelpe til.

Synes det er helt fint å kysse min bartemann. Legger ikke så mye merke til det, men dersom det går for lenge mellom frisering blir hårene for lange og kiler meg i nesa x(

Anonymkode: b71e3...ffb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og iløpet av dagen tiltrekker den seg forurensing fra lufta, døde hudceller, mat og drikkerester, snørr og spytt som blir liggende og godgjøre seg. 

Jepp det er det han sier også.

Ts

Anonymkode: 0c695...0bc

Skrevet

Hater menn med bart, og særlig snurrebart. Det er ekkelt å kysse en mann med bart. Hitler hadde også bart, by the way. 

Anonymkode: 4fb73...560

Skrevet

Aldri vært så deilig å kline som med en mann med bart sånn som med daten min🤩

Anonymkode: d0d9e...5ae

Skrevet

Ja bart er jævlig. Stikker i gir utslett, du kan jo tenke deg hvor jævlig det er å bli slikket nedentil eller generelt kysset overalt på kroppen..  Det blir litt mykere når det er mange centimeter langt men fortsatt stikkete

Anonymkode: e507c...129

Skrevet

Min man har helsjegg så det er noe mykere særlig siden han bruker oljer osv:) Han er så kjekk med det at jeg tåler litt små-stikking iblant.

Anonymkode: 6a042...162

Skrevet

Bra det, så lenge han kan kysse. 

Anonymkode: 9de07...b98

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du vet at det finnes menn med bart og skjegg som har god hygiene. Min mann har med seg våtservietter. I tillegg vasker han seg med såpe og vann ved behov, i løpet av dagen. Tror damer med mye "sparkel" er mer urenslige enn en mann med bart...

Anonymkode: 5077c...a4d

Skrevet

Menn med bart/skjegg bør iallefall ikke klage over "hår i maten" når damer har hår nedentil 🙄

Anonymkode: 0db24...698

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hater menn med bart, og særlig snurrebart. Det er ekkelt å kysse en mann med bart. Hitler hadde også bart, by the way. 

Anonymkode: 4fb73...560

Lol. Og Putin har ikke bart. So what?

Anonymkode: 48ae2...947

Skrevet

Mannen min har gått for helskjegg i 10 år nå, går helt fint å kysse allikevel. Du blir nok kjapt vant til det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...