Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ofte fra en jeg har har møtt 2 ganger og 1 ganger, melding om hva som skjer hva jeg gjør, og om han kan komme på besøk, har funnet på unnskyldninger kanskje 20 ganger fordi jeg har trodd kanskje han bare er ute etter en ting? Jeg har sugd han en gang, men han sa en gang før alt dette skjedde vi hadde bra kjemi, og skriver han er kåt noen ganger, jeg kalte han kåting og han sa det er vel bra det,,, men er det slik sånn man kommer i forhold nå til dags? Kanskje han ikke tørr å være direkte å spørre om jeg er intressert i forhold? Noen menn tror det å ligge med jenta de kanskje liker får følelser etter sex en gang? 

jeg pleier å snappe han iblant men han svarer ikke på de snapsa jo mindre det er selfie eller av meg. 

i går sa han jeg var fraværende 

Anonymkode: 53a4b...a0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han er bare interessert i sex. Man skriver ikke "jeg er kåt" utav det blå til ei man er interessert i å date og å bli kjent med.

Anonymkode: d3d76...90d

• Liker 6
Skrevet

Møt han ute sex flere ganger og se om han fortsatt vil henge.. Kanskje han er dårlig på å flørte men egentlig vil mer. Eneste måten å finne ut det på er å knipe igjen når dere treffes.

Anonymkode: 63177...eec

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Møt han ute sex flere ganger og se om han fortsatt vil henge.. Kanskje han er dårlig på å flørte men egentlig vil mer. Eneste måten å finne ut det på er å knipe igjen når dere treffes.

Anonymkode: 63177...eec

Usikker han har vært litt flørtete, sendte hjerter å sånn i starten, kanskje han er sur for noe eller føler seg avvist men han stopper ikke

Skrevet

Kun sex i hodet hans 

Anonymkode: a2898...c34

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2022 den 22.16):

Kun sex i hodet hans 

Anonymkode: a2898...c34

Hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...