AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 venner gjennom barndommen, alle som ble bestevenner fra første kontakt, alle de jeg festet med, alle de jeg studert med, alle de jeg jobber sammen med, alle jeg datet. Alt varte ikke og nesten ingen svarer telefonen når jeg ringer. jeg slo opp med kjæresten min for 7 år siden pga dem. Ingen de jeg datet ønsket noe seriøst og nå er jeg 32 år gammel alene og gitt opp dating for fullt. skal jeg Date igjen, må det bli Xen min så han tilfeldig ute fra lang avstand. jeg visste han skulle henge der. vinket til han, han gjorde det samme, men snudde seg og gikk. er det håp? Anonymkode: d5551...fab
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Beste er å holde seg unna menn. Kvinner trenger ingen menn i livet for å ha det bra med seg selv. Det er en grunn tul at det ble slutt. Anonymkode: d5b78...23e
Nymerïa Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Hvorfor slo du opp med kjæresten på grunn av vennene? Og hvorfor tror du at du må bli sammen med han igjen? Hvis han finner ut at du prøver deg på han fordi det ikke er håp med noen andre, så er det i hvert fall ikke noe håp. 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 Få deg et liv som ikke er overfladisk, så kjæreste Anonymkode: c8643...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Beste er å holde seg unna menn. Kvinner trenger ingen menn i livet for å ha det bra med seg selv. Det er en grunn tul at det ble slutt. Anonymkode: d5b78...23e NEI!! alt annet var tull. husker at han sto ved med side heletiden. likte meg da jeg var en fattig student og likte meg i alle mine former da jeg for eksempel overvektig. jeg ble var dratt av det overfladiske og travle livet i Oslo. æsj! Anonymkode: d5551...fab
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 Nymerïa skrev (4 minutter siden): Hvorfor slo du opp med kjæresten på grunn av vennene? Og hvorfor tror du at du må bli sammen med han igjen? Hvis han finner ut at du prøver deg på han fordi det ikke er håp med noen andre, så er det i hvert fall ikke noe håp. det er fordi jeg var kjærsten hans tidligere og fordi jeg har kastet bort mange år på tullinger som kun ville ha sex. Angerer at jeg ga dem. Er 32 år gammel og vil ikke ta flere sjanser Anonymkode: d5551...fab
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #7 Skrevet 23. november 2022 Nymerïa skrev (19 minutter siden): Hvorfor slo du opp med kjæresten på grunn av vennene? Og hvorfor tror du at du må bli sammen med han igjen? Hvis han finner ut at du prøver deg på han fordi det ikke er håp med noen andre, så er det i hvert fall ikke noe håp. det var for å tilpasse meg det nye livet å date menn som matchet min tredy livsstil i oslo. Dummeste valget jeg har tatt. Anonymkode: d5551...fab
Nymerïa Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): det var for å tilpasse meg det nye livet å date menn som matchet min tredy livsstil i oslo. Dummeste valget jeg har tatt. Anonymkode: d5551...fab OK, da har du funnet ut at du vil ha en annen type liv framover. Det er en helt ærlig sak, og du er ikke alene om det, de aller fleste lever på en annen måte som noen og tredveåring enn noen og tyveåring. Du får det til å høres ut som om verden har falt sammen. Men det er et helt håpløst utgangspunkt at du skal ha tilbake eksen fordi du ikke tror du har sjangs på andre. Ingen fortjener å bli valgt på en slik måte. Jeg foreslår at du bruker litt tid på å finne deg selv, bygge et liv alene som du er fornøyd med, og så tenke på å finne noe nytt. Hvis du kommer fram til at det er eksen som du vil ha så får det i så fall være fordi han i seg selv er et menneske du ønsker, ikke fordi du ikke får noen andre. Du høres veldig dramatisk ut, det er mulig at du saboterer relasjonene dine til andre mennesker på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå