AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Har ingenting å skjule egentlig, men mye snakk med x da vi har felles sønn som bla har utfordringer. Vi har 50/50 årdning, og det er for det meste det vi snakker om og jeg er ikke komfortabel med at kjæresten skal lese det. Samme går det i samtalene med mine foreldrene, de er avlastere for sønnen. Jeg og kjæresten har vært sammen i 5 måneder, hun har ikke møtt sønnen men har ganske sterke meninger om barn og oppdragelse selv om hun ikke har barn. Hun vet at han har utfordringer men jeg er ikke klar for at hun skal få være den del av samtalene rundt han og få lese alt av meldinger. Utover det er det eneste jeg har på mobilen: De jeg jobber sammen med (menn, jobber på verksted) samt 2 kompiser (har ikke mange venner). Banken, digipost, Vipps, mail og slike basic apper. På Snapchat har jeg samme gjengen, kompisene, kjæresten, sønnens mor samt litt familie. Hun er nå sint. Har kjeftet på meg, kalt meg drittsekk, beskylt meg for å være kronisk utro (har aldri vært i nærheten av utro) og sa at jeg ødelegger psyken hennes, at om jeg elsker henne må jeg vise mobilen. Er det virkelig ille å ha mobilen sin privat? Anonymkode: 133fc...8ae 2
Hannah80 Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Wow. Her er det bare å stålsette seg, for dette kommer til å eskalere. Hun er selvsagt fullstendig urimelig. Helt ute å kjøre, faktisk. 27 9
Snok1 Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Det er bare å dumpe henne. Dette vil bare bli verre. 10 10
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 Dette hadde jeg dumpet. Anonymkode: 15834...443 7 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 Hadde vært fint å høre hennes versjon av saken....Jeg tror ikke på at hun "krever" det HELT uten grunn. Anonymkode: 5ad95...c55 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 Dump henne, du fortjener bedre. Anonymkode: 6e423...227 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #7 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde vært fint å høre hennes versjon av saken....Jeg tror ikke på at hun "krever" det HELT uten grunn. Anonymkode: 5ad95...c55 Enig. Har selv "krevd" innsyn på telefonen til kjæreste etter det har skjedd ting som ikke skulle skjedd, men aldri helt ut av det blå. Uansett etter bare 5mnd ville jeg tenkt hadebraaaa Anonymkode: 4b8b4...090 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde vært fint å høre hennes versjon av saken....Jeg tror ikke på at hun "krever" det HELT uten grunn. Anonymkode: 5ad95...c55 I dette tilfellet tror jeg på TS. Han er sammen med ei som kommer til å bli 1000 ganger verre. Enten må du "sette henne på plass" nå, ellers bør du gå! Anonymkode: ec805...9db 7 1
Gjest _Falkor_ Skrevet 23. november 2022 #10 Skrevet 23. november 2022 Mobilen din er privat, hun har ingen krav på å se den. Hun høres ut som ei av dem som misstenker utroskap bassert på bagateller, mange slike tråder her inne. Og når dette skjer etter kun 5 mnd, hadde jeg avsluttet alt med henne.
Gjest Villfisker Skrevet 23. november 2022 #11 Skrevet 23. november 2022 Det hespetreet der er det bare å kvitte seg med. Jo før, desto bedre. Jeg lukter sjalusi, kontrollbehov, og «stemor fra helvete». Den kjerringa der, burde kanskje ikke få egne barn engang. Syns du burde svart henne dette: «Javel, hvis jeg er drittsekk, er valget enkelt. Døra er der 👉»
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #12 Skrevet 23. november 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde vært fint å høre hennes versjon av saken....Jeg tror ikke på at hun "krever" det HELT uten grunn. Anonymkode: 5ad95...c55 Vi har TSs versjon av saken, slik det er i de aller, aller fleste tråder her. Hvorfor stille tvil ved det i denne tråden? Dette høres ut som en klar grunn til å ta bena fatt og komme seg videre. Anonymkode: cd1eb...e8c 6
Blåjojo Skrevet 23. november 2022 #13 Skrevet 23. november 2022 Hun har ingen rett til å se mobilen din. Særlig ikke når du har sånn dialog ang. sønnen din på den. Mulig hun sliter psykisk på et eller annet punkt siden hun beskylder deg for å være utro. Så ville nok revurdert hele forholdet. 5
Rosakatt Skrevet 23. november 2022 #14 Skrevet 23. november 2022 Har du fortalt henne dette? At du ikke ønsker hun skal ta del i sønnens liv, iallefall ikke nå Å at det er samtaler du ikke ønsker hun skal lese, av den grunn Det er et vanskelig tema det med mobil, på en side burde alle få privat liv, på den andre siden er jo mobilen noe mange bruker i utroskap, så det å ønske å se den å bekrefte eller avkrefte bekymringen er jo forståelig Håper det ordner seg 😊 2
Gjest _Falkor_ Skrevet 23. november 2022 #15 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hadde vært fint å høre hennes versjon av saken....Jeg tror ikke på at hun "krever" det HELT uten grunn. Anonymkode: 5ad95...c55 Har du lest enkelte tråder her inne? "Kurs med jobben = utro" "Julebord = utro" "Sliten = utro" Det finnes nok mange der ute som annklager for utroskap helt uten grunn, ja.
Blåttvann Skrevet 23. november 2022 #16 Skrevet 23. november 2022 Hun der hadde jeg dumpet. Du er bra masochistisk hvis du fortsetter et forhold med noen som er så gærn. 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #17 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): I dette tilfellet tror jeg på TS. Han er sammen med ei som kommer til å bli 1000 ganger verre. Enten må du "sette henne på plass" nå, ellers bør du gå! Anonymkode: ec805...9db Hvordan vet du hvem han er sammen med? Du får kun ts sin verson her! Anonymkode: 5ad95...c55 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #18 Skrevet 23. november 2022 Du har kanskje gitt henne en grunn til å ikke stole på deg? Du sier at du og eksen for det meste snakker ang. barnet? Hva annet snakker dere om? Jeg synes det er upassende å ha eksen på Snapchat, greit at man er venner og en god tone men trenger du å se hva eksen holder på med i hverdagen sin/barnefri uke/helg? Der støtter jeg heller en god dialog på melding med evt. bilder og info om felles barn. Tror kjæresten din egentlig bare er redd for at du vil ha familien din tilbake og at hun bare er i veien og at det blir deg og eksen tilslutt og hun er redd for å sløse vekk tid. Viktig med åpenhet og dialog så ikke kjæresten føler seg usynlig. Anonymkode: 18820...057 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #19 Skrevet 23. november 2022 Generelt har jeg en har du ikke noe så skjule så er det jo bare å vise tankegang, men her er det mye om sønnen din og det hadde ikke vært greit, spesielt mtp at hun ikke har møtt han engang! Anonymkode: be59e...d76
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #20 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har kanskje gitt henne en grunn til å ikke stole på deg? Du sier at du og eksen for det meste snakker ang. barnet? Hva annet snakker dere om? Jeg synes det er upassende å ha eksen på Snapchat, greit at man er venner og en god tone men trenger du å se hva eksen holder på med i hverdagen sin/barnefri uke/helg? Der støtter jeg heller en god dialog på melding med evt. bilder og info om felles barn. Tror kjæresten din egentlig bare er redd for at du vil ha familien din tilbake og at hun bare er i veien og at det blir deg og eksen tilslutt og hun er redd for å sløse vekk tid. Viktig med åpenhet og dialog så ikke kjæresten føler seg usynlig. Anonymkode: 18820...057 This. Anonymkode: 5ad95...c55 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå