AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Del Skrevet 23. november 2022 Vi flytter inn i nytt hus med mine og dine og jeg vil lage en bildevegg i den store trappeoppgangen. Vi er mange mennesker i forskjellig alder og jeg vil passe på at alle blir representert like mye, inkl besteforeldre og avdøde husdyr som er viktig for barna❤️ Hva kan jeg gjøre for å unngå at det blir et rotete inntrykk? Det er mange bilder i forskjellige størrelser og farger. Ser at noen velger å ha alle i sort/hvitt men er redd det blir litt for upersonlig/kaldt? Er det tilstrekkelig å feks ha alle rammene i lik farge? Eller er ikke det heller nødvendig? Anonymkode: 30694...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Del Skrevet 23. november 2022 Like rammer. Anonymkode: 92be4...1ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Del Skrevet 23. november 2022 Vi har dette, ca 40 bilder. Printet ut alle i samme størrelse og alle har samme ramme. Hengt i samme vinkel som rekkverket og i flere rader skrått nedover/oppover fått mye skryt for den veggen.. Anonymkode: f292a...9cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 23. november 2022 #4 Del Skrevet 23. november 2022 Aller først synes jeg det er en flott idè å lage en bildevegg med alle barna i trappeoppgangen. Det er et signal om at alle hører til og er like viktige Jeg synes det fort blir kjedelig hvis alle rammer på en vegg har samme farge. Og enda verre, - samme størrelse i tillegg. Bruk heller forskjellige rammer og -størrelser, og sett dem ganske nær hverandre. F.eks. 5 cm avstand. Hold èn linje rett, f.eks. linjen opp mot taket. Det finnes mye om dette på pinterest At ingen av barna skal få mer plass enn de andre, er viktig. Men det tror jeg du vet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå