Gå til innhold

Kjæreste som aldri vil noe sosialt sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier over, så har jeg en kjæreste som aldri vil gjøre noe sosialt sammen. 

Jeg er veldig glad i han og elsker han, men nå føler jeg det ikke fungerer lenger..

Vi har vært sammen i 8mnd og i løpet av de 8mnd så er vihos hverandre. Vi bor ikke sammen.. 

I starten av forholdet var vi ofte på fester og på byn med vennegjengen hans. Men dette skjer ikke lenger.

Vi gjør det samme hver eneste gang. Ser film, lager mat, koser og etterpå setter han seg for å game og jeg gjør mitt. Har kommet med mange utallige forslag at vi kan dra på kino, café, gå tur o.l, men det skjer aldri. Jeg er den som kommer med initiativ hele tiden. Han sier alltid «Ja det kan vi» når jeg kommer med disse forslagene, men det blir aldri noe..
Dette begynner å bli veldig sårt og kjedelig nå. 
Syns det er sårt å se venninner som er med kjæresten sin på turer, restauranter og går turer, men meg og han gjør ingenting ut av det.. 

Til tider så tenker jeg ofte på det meg og eksen gjorde. Vi var ofte på turer, kino, ute å spiste noen ganger… 

Dette handler overhodet ingenting med egentid for det får han masse av! Det sosiale han gjør ute er å være med gutta, dra på turer med gutta, gamer og er på byn med de. 

Føler han er flau av meg eller noe…

Er det noen som har hatt/har det slikt? 

Anonymkode: 92b24...713

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker litt rart at han gjør slikt med kompisene men ikke med deg. Jeg kunne kanskje skjønt det om han faktisk gjorde noe med deg innomhus, men om han bare setter seg og gamer...? Det virker jo ikke som om han er spesielt interessert i deg. 

Jeg og samboeren er også sånne som ikke gjør noe sosialt sånn utenfor husets vegger. Før vi flyttet sammen, var vi hovedsaklig hos hverandre og så film, spilte brettspill, laget mat, etc. Det var fordi vi begge trives med det, ingen av oss er sosiale og interessert i å gå på kino (mye bedre å se film hjemme i sofaen), spise ute (kan lage mat hjemme), osv. 

Men om han faktisk gjør dette med kompisene, og heller ikke er sosial med deg hjemme, høres det ikke ut som om han satser noe særlig på forholde.t 

Anonymkode: df810...dc5

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som du har større behov for å dra ut med han, og han vil bare ut med venner. Begge er legitime, men dere passer kanskje ikke sammen. Spesielt ikke om han aldri vil være med deg. Jeg hadde ikke giddet å ha det slik. Det vil bare bli mer og mer frustrerende over tid.

Ta en prat med han.

Anonymkode: 30d06...890

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres ut som du har større behov for å dra ut med han, og han vil bare ut med venner. Begge er legitime, men dere passer kanskje ikke sammen. Spesielt ikke om han aldri vil være med deg. Jeg hadde ikke giddet å ha det slik. Det vil bare bli mer og mer frustrerende over tid.

Ta en prat med han.

Anonymkode: 30d06...890

Har ikke større behov for å dra ut med han. Jeg dra også ut med mine venninner og er mye med venninnene mine, men hadde vært koselig at meg og han fant på noe sosialt sammen noe vi ikke gjør

Men skal ta en prat med han 

Anonymkode: 92b24...713

• Liker 1
Skrevet

Menn har særdeles lite behov for å gjøre sosiale ting med dama. Det er ikke derfor vi har dame. Sosiale og morsomme ting gjør vi med venner og bekjente. Det er dog noen menn som ikke lykkes i livet som får seg dame for å både ha noen å gjøre ALT med og endelig få ligge med, men for majoriteten med er oppegående sosialt liv så er det ikke så viktig for oss å gjøre noe sosialt med dere. 

Anonymkode: e121d...c8f

Skrevet

Jeg har vært i akkurat lik situasjon som deg, med min eks.

Han gamet hele tiden, og noen ganger satt han tom med middagen imens han gamet. Det var ikke et problem de første månedene vi var sammen, men etterhvert kjeda jeg meg så jævlig. Syntes det nærmest var respektløst til tider. Jeg kunne sitte på rommet å se film alene imens han skulle game, og alt omhandlet gaming. 
Jeg syntes ikke vi var en god match i det heletatt og jeg angrer på å ha kasta bort ett år på han der. Kjedeligste året i mitt liv.

Syntes du bør gå å være singel istedenfor, fordi ting blir nok ikke bedre. Er slitsomt å være den som må ta intiativ hele tiden. Ikke verdt det.

Anonymkode: 4e6f6...8ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...