Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Luksusproblem, men sliter litt med julegaveideer til datter på 13 år. Hva har dere kjøpt i julegave til deres barn i alderen 12-15 år? 

Anonymkode: 45944...267

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hun ikke noen ønsker? 

Nevøene mine ønsker seg gavekort på x-boks-ting, og penger.. 

Anonymkode: 72386...b89

Skrevet

Yoga pants fra Brandy Melville, tynn boblejakke, jeans med sleng eller splitt, genser med puffermer, mascara, ansiktsmasker, micellarvann, håndkrem, bodylotion, dusjsåpe, Juicy coture bukse, chunky hårbøyler, øredobber, scrunchie boblevest, lue, pannebånd, vanter, hansker og fluffy tøfler. 

Min datter får ikke alt dette, men det står på ønskelista.

Anonymkode: 294dd...6ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Yoga pants fra Brandy Melville, tynn boblejakke, jeans med sleng eller splitt, genser med puffermer, mascara, ansiktsmasker, micellarvann, håndkrem, bodylotion, dusjsåpe, Juicy coture bukse, chunky hårbøyler, øredobber, scrunchie, boblevest, lue, pannebånd, vanter, hansker og fluffy tøfler. 

Min datter får ikke alt dette, men det står på ønskelista.

Skal være komma mellom scrunchie og boblevest 😅

Skrevet

Ønsker her: minikjøleskap (til hudprodukter), iphone, ipad, klær fra gina tricot, «mini»ryggsekk, brushpens og fargeleggingsbok, produkter fra Rituals, falsk potteplante, og led-strips til rommet.

Anonymkode: 9b8de...dcd

Skrevet

Ønsker fra min 13 år gamle jente:

juicy bukse, moon boots, UGGs, toalettmappe med rom, små vesker, day bag, jeans med sleng, juicy bomb, rutete pysjbukse, treningsshorts, sminke, hårprodukter, ansiktsmasker etc, øredobber, kari traa ull, teddygenser, smykker fra Emilia buy bondep, dark armebånd. 

Anonymkode: 32ab3...275

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...