Gå til innhold

En god venninne har planer om å møte en fyr i Danmark som virker ganske shady, hvordan stoppe henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har tekstet og ringt hverandre i rundt 1 års tid ifølge henne selv, han er en god del eldre enn henne igjen. Har sett bilde av han og han er helt barbert på hodet, mange tatoveringer på både halsen og i ansiktet og ser både aggressiv og pottesur på alle selfiene han har sendt henne(Kall meg dømmende, men han ser nesten ut som en nynazist).Han er tidligere rusmisbruker, men nekter hardnakket på at han driver med det lengre ifølge henne. På et par av bildene han har sendt fra leiligheten sin flyter det med rot rundt han, alkohol flasker er stablet på rekke og rad på et lite bord i stua og han har hengt opp sorte laken foran vinduene. Skimtet også sørstatsflagget på veggen på soverommet hans.

Jeg og ei venninne har snakket litt om dette og synes hele fyren oser dårlige vibber. Vi vil virkelig ikke hun skal dra. Han er ikke interessert å reise til Norge, og det var heller ikke snakk om å møte han ute i Danmark for så å ta inn på hotell for natten, neida, hun er invitert hjem til han. Hun er veldig uredd og tøff av seg, men jeg er oppriktig redd for henne og vil virkelig ikke hun skal dra. Hva kan jeg gjøre? unner henne selvfølgelig å finne kjærligheten, så det går ikke på det.

Anonymkode: ebcee...3da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke en lett sak.

Hvordan har tidligere kjærester vært, er dette «hennes type»?

Hun er jo voksen men skjønner at det er vanskelig å se på en venninne kanskje gjøre en stor tabbe.

Kanskje overbevise henne om å bo på hotell de første dagene og møte han på «nøytral» grunn? Så bo hos han om kjemien er der.

(Evnt tilby å låne henne penger til hotell om det er problemet)

Vi får ofte dårlige vibber av en grunn, men hun har jo åpenbart en connection med han.

Om hun blir sur så får det bare være, det er nok av historier hvor slike møter ikke har vært så rosenrøde som man skulle håpe.

Anonymkode: 05b33...57d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Huff, ikke en lett sak.

Hvordan har tidligere kjærester vært, er dette «hennes type»?

Hun er jo voksen men skjønner at det er vanskelig å se på en venninne kanskje gjøre en stor tabbe.

Kanskje overbevise henne om å bo på hotell de første dagene og møte han på «nøytral» grunn? Så bo hos han om kjemien er der.

(Evnt tilby å låne henne penger til hotell om det er problemet)

Vi får ofte dårlige vibber av en grunn, men hun har jo åpenbart en connection med han.

Om hun blir sur så får det bare være, det er nok av historier hvor slike møter ikke har vært så rosenrøde som man skulle håpe.

Anonymkode: 05b33...57d

Hun har to seriøse forhold bak seg og begge har virket som veldig greie menn med beina godt plantet på jord. Fellestrekkene er mange tatoveringer og en veldig rocka stil. Er bare så redd det skal skje henne noe, og om det gjør det så sitter vi her i Norge og er totalt hjelpeløse mens hun er helt der borte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun har to seriøse forhold bak seg og begge har virket som veldig greie menn med beina godt plantet på jord. Fellestrekkene er mange tatoveringer og en veldig rocka stil. Er bare så redd det skal skje henne noe, og om det gjør det så sitter vi her i Norge og er totalt hjelpeløse mens hun er helt der borte. 

Det kommer til å skje henne noe. 

Så dette hadde jeg virkelig satt ned foten på. Er hun helt åndsfraværende i topplokket? 

• Liker 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (Akkurat nå):

Det kommer til å skje henne noe. 

Så dette hadde jeg virkelig satt ned foten på. Er hun helt åndsfraværende i topplokket? 

Hun er så veldig uredd av seg, og veldig naiv til tider. Liker å tro det beste om alt og alle. Kjærlighet gjør blind er det vel noe som heter og det er helt tydelig på henne at de har en connection. 

Skrevet

Hun kommer til å bli voldtatt om hun blir med han der hjem. 

Anonymkode: b8789...517

• Liker 1
Skrevet

Dette har jo ikke du noe med, sorry. Voksne mennesker klarer å bestemme over seg selv.

Anonymkode: c35b6...0ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette har jo ikke du noe med, sorry. Voksne mennesker klarer å bestemme over seg selv.

Anonymkode: c35b6...0ca

Greit nok, men jeg er en av de som bryr meg om vennene mine og mine nærmeste. Akkurat nå er vi som står på utsiden vitne til at hun er i ferd med å gjøre noe veldig veldig dumt og da gjør vi selvfølgelig alt for å forhindre det. Dette hadde ikke vært noe problem med om hun skulle møtt han ute blant folk, noe som ikke er så veldig uvanlig ved første møte heller. Tanken på at hun skal sette sine bein inn i den leiligheten gjør ikke bare meg, men også en venninne av oss fysisk uvel. 

• Liker 4
Skrevet

Er det Peter Madsen?

Anonymkode: 901d5...036

Skrevet

Kanskje han ikke har lov å forlate landet pga dom. Dere kan dra på jentetur alle 3. Du og hun andre som ikke skal på date, finner på noe sammen mens hun på date er hos han. Da har dere hotell rom tilfelle krise. Også sier dere at dere skal ha kontakt ila t tidspunkt. Og hvis dere ikke får kontakt så setter dere igang hele apparatet.

Anonymkode: 995c6...81c

• Liker 5
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det Peter Madsen?

Anonymkode: 901d5...036

Ja for han ser tøff og farlig ut... Man skal ikke skue hunden på hårene. De verste er de som ser snillest ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje han ikke har lov å forlate landet pga dom. Dere kan dra på jentetur alle 3. Du og hun andre som ikke skal på date, finner på noe sammen mens hun på date er hos han. Da har dere hotell rom tilfelle krise. Også sier dere at dere skal ha kontakt ila t tidspunkt. Og hvis dere ikke får kontakt så setter dere igang hele apparatet.

Anonymkode: 995c6...81c

Vi har vært inne på tanken. Absolutt en sjanse for at det er det som holder han igjen. 

Skrevet

Han kan være morder og alt mulig. Og hvorfor Danmark. Vil ldri fungere. 

• Liker 1
Skrevet

Ta bilde av han og bildesøk?

Få noen til å sextaste han og vis det til venninnen din. 

Anonymkode: 35cf5...eb4

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...