Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen min har hatt en vanskelig periode, men har bestemt oss for og prøve igjen. Har vært mye frem og tilbake men i sta sendte jeg han denne meldingen og fikk dette som svar.

Meg:

For at ting har blitt så teit de siste dagene, men jeg vil være med deg så lenge du vil med meg og jeg mente ikke det jeg sa. har bare vært noen kjipe uker, men jeg vet ikke med deg men jeg elsker deg jo.

Han:

Jeg å, men gidder ikke sånn hasteprosjekt som sist. For da går det bare gærli igjen.

Hva mener han med «jeg å»? Til at han elsker meg eller at han vil være med meg?

Anonymkode: d5e4e...3f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han elsker deg også men vil gå litt roligere frem denne gangen.

• Liker 2
Skrevet

Hva med å spørre han? 

Anonymkode: 13557...3f1

Skrevet

Det må du spørre han om, umulig å tolke hva han mente for ut i fra noen settninger på KG.

Anonymkode: 9de3b...fbe

Skrevet

At han vil gå rolig frem før dere evn blir ordentlig kjærester igjen men det er bare en unnskyldning for å få sex i en periode som nysingel frem til han finner en ny. Når dere allerede kjenner hverandre godt og har vært kjærester er det ikke noe hensikt å gå rolig frem 

Jeg hadde tatt en prat og sagt at enten blir vi sammen igjen og jobber for dette eller så blir vi ikke sammen igjen og kutter kontakten. Ikke noe midt i mellom og frem og tilbake 

Anonymkode: 87a46...fd3

Gjest _Falkor_
Skrevet

Du må spørre han, jeg hadde tolket det som "jeg vil også prøve igjen". Men umulig å vite, kun han som har svaret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...