AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Jeg og eksen min har hatt en vanskelig periode, men har bestemt oss for og prøve igjen. Har vært mye frem og tilbake men i sta sendte jeg han denne meldingen og fikk dette som svar. Meg: For at ting har blitt så teit de siste dagene, men jeg vil være med deg så lenge du vil med meg og jeg mente ikke det jeg sa. har bare vært noen kjipe uker, men jeg vet ikke med deg men jeg elsker deg jo. Han: Jeg å, men gidder ikke sånn hasteprosjekt som sist. For da går det bare gærli igjen. Hva mener han med «jeg å»? Til at han elsker meg eller at han vil være med meg? Anonymkode: f1acd...0e2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Anbefaler deg å redigere overskriften, ta den er for liten i henhold til reglene... Og tråden kommer til å bli stengt av moderator.. Hentet fra: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1581961-regelpresisering/#comment-29846051 * Trådtitler skal være beskrivende. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler kan stenges. Anonymkode: ba4f0...515
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Og for å svare på tråden: du må nesten spørre eksen din hva han mener... men slik jeg tolker det du skriver, så mener han "jeg å" til at han vil være med deg. Anonymkode: ba4f0...515
Christina82 Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg