Mhøiaria Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Er det noen som vet om sider/apper man kan bruke for å finne en å reise med? Jeg har lenge ønsket å reise, og nå tenker jeg at jeg bare må gjøre det. Jeg tenkte det er tryggest å reise sammen med en annen(eller flere andre), så finnes det et sted for å finne folk som vil reise sammen med noen? Jeg tenkte 2-3 måneder og er ikke veldig sta på hvilke land, men dyreliv i Afrika, Kultur i Asia og roadtrip i USA står på lista. Jeg er ei jente på 18 år og er ganske fleksibel på når, men en tid mellom høst 2023 og vår 2024☺️
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Mener det skal finnes sider hvor du kan finne reisevenner. Hadde for meg at Vagabond hadde en egen Facebook-gruppe for det, men jeg klarte ikke å finne den i farten, og mulig jeg husker feil. Men dette kan kanskje være noe: https://www.facebook.com/groups/reisevenn/ Jeg har ikke brukt dette selv, så jeg aner ikke hvordan det fungerer eller hvor trygt det er. Ellers bruker jeg alltid å fremsnakke det å reise alene. Jeg skjønner at det ikke er for alle, men synes det er noe du kan overveie om du vil, om du ikke allerede har gjort det. Anonymkode: 21530...390
Rhodiola Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Rhodiola, adm.
Aviale Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Jeg fant reisevenn på forumet til Lonely planet tror jeg det var, dette var i 2017 da. Reiste med noen fra Kazakhstan da jeg var på Cuba, funket overraskende bra. Eller sjekk ut fellesreise med Kilroy og kombiner det med egen reising + hostell etterpå, så finner du alltids folk å henge med underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå