Gå til innhold

Dere med barn, hvor ofte sosiale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Dere som har hus, barn, jobb osv, hvor ofte er dere sosiale med venninner/kamerater? Da tenker jeg på kveldstid og ut av hus, uten partner. Evt at de kommer på besøk.

Anonymkode: 0601b...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilnærmet lik aldri ;)

Men så er vi også begge introverte, og var ikke så sosiale før vi fikk barn heller. 

Har ikke ork til å være sosial, ei heller har jeg mange å være sosial med. Den lille egentiden jeg har, prioriterer jeg på å gjøre ting som gir meg energi, fremfor ting som tapper meg for enda mer energi. Som introvert blir jeg dausliten av sosialisering, så jeg bruker tiden min på trening og lesing. 

Anonymkode: 0e80f...619

Skrevet

Flere ganger i uken, ellers litt sms/tlf.

Anonymkode: 51e22...fc0

Skrevet

Jeg er alene med to barn. Her kommer og går gode naboer og venner inn og ut av huset som de vil. Blir noen frokoster eller kveldsmat i uken, eller et glass vin på kveldstid i ny og ne med samme gjengen når ungene er I seng. Barnefar har ungene 4 netter I mnd. De nettene benytter jeg til å enten være med min fwb, eller så er jeg på middag/sosialt med andre venner. 

Føler jeg får utløp for det sosiale, men på langt nær så mye som når jeg ikke hadde barn. 

Anonymkode: 7900a...87e

Skrevet

Kanskje 2 ganger i halvåret. Syns det er greit. Er introvert. Trenger ikke så mye sosial kontakt.

Anonymkode: 2e54b...afc

• Liker 1
Skrevet

Kanskje en gang annen hver måned? Haha. Jeg har en veldig sosial jobb, er frisør. Så ofte får jeg nokk av det på jobb, føler ikke behov for mer. Helgene er jeg ofte med familien, godt å være bare oss, eller kjøre på besøk til besteforeldre som bor en times kjøring unna

Anonymkode: e4a3e...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...