Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er 8+1 idag og føler meg ikke litt gravid engang. Veier 58kg og er 1.66 høy, så man kan ikke se noe heller.

stresser sykt med å miste, skal på ultralyd 21.desember… føler det er så lenge til 

trenger gode ord om at dette går bra❤️

Anonymkode: 8c998...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig rart at det ikke vises akkurat, embryoet er typ 1,5 cm stort og veier nada. 

Så heldig du er som ikke er kvalm! Skjønner ikke helt hvorfor du ikke bare er veldig fornøyd med det? Hva forventer du å føle? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f25ff...a5a

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig synes det ikke, fosteret er knapt 1-2 cm. 
å det er ikke alle som får masse symptomer. Eneste som kunne gi en pekepinn på at jeg var gravid var bittelitt såre bryster og manglende mens, har termin om 2 uker.

Kos deg med at du ikke har noen plager. Det å gå kvalm hele dagen er nok ikke noe å ivre etter altså. 

Anonymkode: ba3d6...0b9

• Liker 1
Skrevet

Du er bare 8 uker på vei...du kan ikke se noe på magen ennå..jeg veide 50 kg når jeg fikk gravid og gikk med trangere kjoler etc på sommeren..ingen viste jeg var gravid. Ikke alle får symptomer...du skal være glad du så lenge du slipper kvalme, vondt i ryggen, bekken plager etc. Å ikke ha symptomer betyr ikke at man mister etc

Skrevet

Det er jo dumt å «stresse sykt» iallfall. Du kan jo spandere på deg en privat UL for å se at alt står bra til foreløpig, så kan du nyte å være frisk under graviditet etterpå. Det blir tidsnok veldig ubehagelig uansett med masse vekt å bære på. 

Anonymkode: c02bf...09f

Skrevet

Det hadde vært veldig rart hvis man allerede så at du var gravid i uke 8. Her poppet magen rundt uke 24, tror det er mer "vanlig" for førstegangsfødende i alle fall 😅

Jeg hadde heller ingen symptomer annet enn trøtthet så tidlig og fremtil jeg følte baby sparke i uke 22-23.

Anonymkode: 95d98...856

Skrevet

Helt normalt! Jeg trodde ikke egentlig på at jeg var gravid før i uke 18 når magen begynte å vises og jeg kjente liv. Var ikke kvalm og hadde ingen symptomer i starten. Var litt ekstra trøtt kanskje.

Anonymkode: 4e042...f29

Skrevet

Det er mange som ikke merker noe denne tiden. Det er til og med mange som ikke får svangerskapsplager i det heletatt. Min mor følte seg bedre under svangerskapene og hadde ingen plager, og jeg sitter nå her frisk og fin😂🙈

Skrevet

Følte meg ikke gravid før jeg kjente liv i noen av mine svangerskap.

Du er ikke så langt på vei, så det er helt normalt. Tipper de eneste som føler seg gravide så tidlig er de som er kvalme.

Anonymkode: c1d53...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...