AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Jeg og samboeren min har funnet et helt perfekt hus etter å lett i nesten et år. Gåavstand til sykehuset vi begge jobber på og nytt og fint og ikke minst billig. Vi skal på visning i dag og jeg er kjempenervøs og lurer på om det er noe spesielt vi kan gjøre for å gjøre et godt inntrykk. Vi har begge fast jobb, ingen dyr, referanser og er sikre betalere. Det er utleiemegleren som leier ut så de skal leie ut for eierne, vet ikke om de kommer til å være der. Samboeren min har en datter på 8 som skal bo med oss, burde vi ta med henne på visning? på forhånd takk Anonymkode: 5011d...02d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Spennende. Tenker at det viktigste er å oppføre seg normalt. Ikke skryt av dere selv og hvor "perfekte" dere evt er som leieboere. Være rene og pene i tøyet. Hadde ikke tatt med barn. Så lenge dere er normalt oppegående, fast inntekt og fremstår rene og hele i tøyet, tror jeg ikke det blir et problem. Det er nok heller et "problem" at det kan være flere som ønsker huset, og da et det gjerne opp til leietaker å finne de riktige for dem. Lykke til Anonymkode: 5ab7b...497
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Dere jobber på sykehus. Det er tillitsvekkende nok. Lykke til. Anonymkode: afee5...3a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå