AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Hva tenker du om dette : kysset en som jeg er inntressert i , vi har flørtet mye frem og tilbake , jeg tok kysset videre til tungekyss men fikk beskjed om at h»n ikke kunne gjøre det her ( vedkommende var på jobb) forresten og skulle personen blitt sett kan det gå veldig galt. vedkommende sier ( har veldig lyst på deg men kan ikke gjøre noe her , det går ikke ) Keg kjenner jeg er litt flau forde jeg var så desperat og var litt sånn ( det går fint 1 kyss til går bra ) Så er greia at nå knyter det seg i magen , er meget flau, overtenker jeg eller hva?? Anonymkode: e1167...347
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Han var sikkert redd for at det skulle utvikle seg til noe mer der og da. Tror du over tenker litt, om han ikke likte det(noe jeg tviler på) så må han bli tydeligere på signalene sine, det går ikke på deg i det hele tatt. Anonymkode: 1be67...90a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Jeg tenker at du legger veldig mye i dette og bør chille. Du bør også lære deg å respektere andres grenser. Når noen sier de ikke kan eller vil kysse så skal du ikke tenke "joda det går bra et kyss til" Anonymkode: 1b7d2...7d6 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 Han var på jobb, der har du svaret ditt.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at du legger veldig mye i dette og bør chille. Du bør også lære deg å respektere andres grenser. Når noen sier de ikke kan eller vil kysse så skal du ikke tenke "joda det går bra et kyss til" Anonymkode: 1b7d2...7d6 Ja er vel det jeg er flau over nå , men h»n sier sier at h»n ikke tenker over det , og at det gjorde ingenting jeg må ikke tenke mer over det, og sier at kunne ikke kysse deg mer tilbale grunnet jobb. men føler meg alikavel helt avvist Anonymkode: e1167...347
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han var sikkert redd for at det skulle utvikle seg til noe mer der og da. Tror du over tenker litt, om han ikke likte det(noe jeg tviler på) så må han bli tydeligere på signalene sine, det går ikke på deg i det hele tatt. Anonymkode: 1be67...90a Ja vi sexter jo, så det er vel ikke helt å være tydelig på at h»n ikke « vil « Anonymkode: e1167...347
exictence Skrevet 23. november 2022 #7 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja er vel det jeg er flau over nå , men h»n sier sier at h»n ikke tenker over det , og at det gjorde ingenting jeg må ikke tenke mer over det, og sier at kunne ikke kysse deg mer tilbale grunnet jobb. men føler meg alikavel helt avvist Anonymkode: e1167...347 Da må du nå legge det vekk, og ikke snakke mer til ham om hvor dum og flau du var og er. Nok om det. Noe som heter at hvis du fokuserer mye på tabbene, så blir det enda verre.Nå må du legge det bak deg. Du har sagt det til ham, ikke si det mer. Men hvorfor i alle der skulle du kysse ham mer, da han sa at det ikke passet?
Gjest Vitalogy Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 Dette er i ditt eget hode. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å tillegge ham noe du selv skaper i toppetasjen.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #9 Skrevet 23. november 2022 exictence skrev (2 timer siden): Da må du nå legge det vekk, og ikke snakke mer til ham om hvor dum og flau du var og er. Nok om det. Noe som heter at hvis du fokuserer mye på tabbene, så blir det enda verre.Nå må du legge det bak deg. Du har sagt det til ham, ikke si det mer. Men hvorfor i alle der skulle du kysse ham mer, da han sa at det ikke passet? Jo sant nok, aner ikke ble bare revet med huff Anonymkode: e1167...347
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #10 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja vi sexter jo, så det er vel ikke helt å være tydelig på at h»n ikke « vil « Anonymkode: e1167...347 Sexting er en virtuell verden, ikke knyttet til person. Du kunne like gjerne vært en robot eller annen person Anonymkode: 1b7d2...7d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå