Gå til innhold

Julegave til motebevist svigermor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips. Dama er over 70 år, men hjemmet hennes ser ut som tatt ut fra et interiør magasin. Så noe til huset er kanskje litt risikabelt. Så hva gir man til en godt voksen kvinne som har alt?

Samboer er ikke til hjelp da han ikke kjøper gaver generelt punktum.

Anonymkode: c0b3d...1a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe spiselig. Har dere REKO-ring der du bor? Der kan du finne mange gode kvalitetsprodukter nå før jul. For eksempel honning, lefser, karameller, urter ++

Anonymkode: f2dfd...e68

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noe spiselig. Har dere REKO-ring der du bor? Der kan du finne mange gode kvalitetsprodukter nå før jul. For eksempel honning, lefser, karameller, urter ++

Godt forslag, men glemte å si at hun pga helsa går på en streng diett...

Skrevet

Jeg ville også gitt noe spiselig. Om hun er veldig motebevisst, har hun gjerne veldig klare ideer om hva hun liker, og da er det vanskelig å finne noe som treffer. Mye bedre å kjøpe noe annet. Og forbruksting er som regel bedre til folk som "har alt". 

Så enten noe spiselig, eller hudpleie-ting (om du vet hun bruker slikt - jeg gjør det ikke, og hater å få hudkremer og sånt fullt av parfyme og dritt). 

Anonymkode: 1f76f...5cb

Skrevet

Hva med abonnement på et ukeblad? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trenger tips. Dama er over 70 år, men hjemmet hennes ser ut som tatt ut fra et interiør magasin. Så noe til huset er kanskje litt risikabelt. Så hva gir man til en godt voksen kvinne som har alt?

Da hadde ikke svigermor fått gaver av meg. Punktum. Hver partner i et forhold kjøper egne gaver. En mann er et voksent menneske, ikke et barn.

Men sånn til målgruppen - enten ville jeg kjøpt en flaske vin (alkoholfri om hun ikke drikker) eller så ville jeg gått på Finn og plukket opp noe pent brukt design. Jeg kjøper ikke nye gaver til folk som ikke evner ønske seg noe med lenke til produktet.

Anonymkode: fff8d...8fa

• Liker 1
Skrevet

Gavekort på hudpleie eller restaurant 🤷‍♀️

Skrevet

Du kan jo se hvilke merker hun har på handkremer og såper hjemme, mulig duftlys. 

Anonymkode: 5d4cb...acf

Skrevet

Eller et kort fra Unicef hvor du har gitt gaven (1000kr) hennes til noen som trenger det mer…

Anonymkode: ac812...150

Skrevet

Da hadde ikke svigermor fått gaver av meg. Punktum. Hver partner i et forhold kjøper egne gaver. En mann er et voksent menneske, ikke et barn.

Men sånn til målgruppen - enten ville jeg kjøpt en flaske vin (alkoholfri om hun ikke drikker) eller så ville jeg gått på Finn og plukket opp noe pent brukt design. Jeg kjøper ikke nye gaver til folk som ikke evner ønske seg noe med lenke til produktet.

Jeg er ikke TS. Men jeg velger også å være et raust menneske, selv om mannen er ganske håpløs når det gjelder dager, gaver og slik. Han har også sine fantastiske sider der han kompenserer godt for mine mindre gode sider. Så når vi har valgt livet sammen er vi et team, i stedet for å kjøre hardt på meg og mitt. 

• Liker 4
Skrevet

Enig. 

Hadde blitt rart om min mann kjøpte gaver til min mor. Jeg kjøper ikke gaver til voksne. 

Anonymkode: 0729f...a0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

parfyme, en bok, gavekurv med delikatesser som ikke er sjokolade, teaterbillett, et fint skjerfi i god kvalitet. Jeg tenker uansett at man alltid skal være svært tilbakeholdende med å gi folk noe til huset, enten de er motebevisste eller ei.

Anonymkode: 529b8...956

Skrevet

Hva med et gavekort på et kjøpesenter? Da kan hun kjøpe det hun vil

Anonymkode: 73d57...876

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke TS. Men jeg velger også å være et raust menneske, selv om mannen er ganske håpløs når det gjelder dager, gaver og slik. Han har også sine fantastiske sider der han kompenserer godt for mine mindre gode sider. Så når vi har valgt livet sammen er vi et team, i stedet for å kjøre hardt på meg og mitt. 

Selv er jeg meget raus. Men julegaver til voksne kjøper jeg ikke. 

Heldigvis er min rause mann enig. 

Anonymkode: 0729f...a0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er en gave til svigermor fra meg, ikke fra samboer. Men jeg tenker også en fin flaske vin, muligens sammen med en blomsteroppsatts. Den er jo ikke evigvarende så om hun ikke liker den er det kanskje hyggelig å få, men den kastes naturlig om en liten stund. 

• Liker 1
Skrevet

Vin eller så safer du og kjøper et gavekort, mange syns det er veldig greit å få gavekort og kan kjøpe seg det de vil selv. 

Anonymkode: 3581e...2cc

Skrevet

Hva med gavekort på massasje eller flytetank om hun ikke liker å bli tatt på av fremmede? Armbånd og øredobber. Et kurs av et eller annet slag f.eks blomsterdekorasjon. Eller opplevelse sammen med dere.

Anonymkode: cb274...553

Gjest Vetatjegikkevet
Skrevet

Vin og blomsteroppsats høres fint ut. Andre alternativ kan være en bok, om hun leser og har bøker i designhyllene sine, en kulturopplevelse, gavekort på friske blomster til etter jul, klassisk kasjmirsjal eller deilige, myke sokker. Eksklusive duftlys er også forbruksvare hvis hun liker det.

Hvis mannen din har en søster kan det være hun har tips? 

Vet du noe mer om svigermor enn diett og at hun bor i et interiørmagasin? Fryser hun lett, trener hun, er hun glad i å holde på med hagen, går hun på konserter? 

Skrevet

Noe julepynt fra Georg Jensen? Jeg liker disse, mye ulikt å velge i. 

image.png.bddf745940aacfef477996bb0713ac60.png

• Nyttig 1
Skrevet

En god portvin, kanskje? Men om hun går på en streng diett, er kanskje ikke alkohol noe for henne?

Hva med et litt eksklusivt skjerf? 

Anonymkode: 7f3a3...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...