AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Heei jeg vurderee Norwegian kredittkort. Stemmer det at man får 1% tilbake på alt man kjøper??? Eller er det kun cashpoint på flyturer. Jeg vurderer også sparekontoen til 2,5% rente(har 1,5% i dag, og 300k der). Hva er (evt) baksiden ved Bank Norwegian? Konkurs😜 Har trump, men sliter med å holde oversikt, og får nok ikke de poengene jeg burde/skulle hatt. 🧐☺️😀 Anonymkode: e05ec...ce1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 1%, men kan kun brukes på flybilletter. Jeg har også sparekontoen, de har jevnt ligget høyt i rente. Bruker Trumf (og Saga) i tillegg, da disse gir mye mer på enkeltkjøp. Det er jo ikke verre enn å vite hvilken butikk man er i og hva som lønner seg der, og legge alle kort med forfall samme dag + påminnelse i kalender. Anonymkode: 2d788...341
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heei jeg vurderee Norwegian kredittkort. Stemmer det at man får 1% tilbake på alt man kjøper??? Eller er det kun cashpoint på flyturer. Jeg vurderer også sparekontoen til 2,5% rente(har 1,5% i dag, og 300k der). Hva er (evt) baksiden ved Bank Norwegian? Konkurs😜 Har trump, men sliter med å holde oversikt, og får nok ikke de poengene jeg burde/skulle hatt. 🧐☺️😀 Anonymkode: e05ec...ce1 Du får cashpoint på alt, ikke bare flybilletter. Synes det er et bra kort, men det forutsetter jo at faktura betales innen forfall. Eller blir det fort samme skiten som med alle andre kredittkort. Spør du meg har ikke Trump hatt oversikten på lenge. Gud forby at han blir president igjen 😋 Anonymkode: 6f010...341 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du får cashpoint på alt, ikke bare flybilletter. Synes det er et bra kort, men det forutsetter jo at faktura betales innen forfall. Eller blir det fort samme skiten som med alle andre kredittkort. Spør du meg har ikke Trump hatt oversikten på lenge. Gud forby at han blir president igjen 😋 Anonymkode: 6f010...341 Hahaha enig der😅Går visst den veien høna sparker, overalt i verden🥴 Anonymkode: e05ec...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 Kun cashpoints ja. Litt synd, flyr ikke så ofte lenger. Anonymkode: 04805...89a
Hareena Skrevet 23. november 2022 #7 Skrevet 23. november 2022 Sparepenger inntil 2 mill er sikret gjennom bankenes sikringsfond.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kun cashpoints ja. Litt synd, flyr ikke så ofte lenger. Anonymkode: 04805...89a Det var dumt; jeg flyr sjelden så tror jeg dropper dette kredittkortet. Har et mastercard som ikke gir noen fordeler; bruker det kun for å ha trygg netthandel. Ellers scanner jeg coop appen når jeg handler, og har knyttet visa kort til trumf kortet. Jeg skal kjøpe kärcher dampvasker og tror jeg gjør det på coop så jeg får litt poeng. Anonymkode: e05ec...ce1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #9 Skrevet 23. november 2022 Hareena skrev (1 minutt siden): Sparepenger inntil 2 mill er sikret gjennom bankenes sikringsfond. Ja, regnet med det. Vil bare ha få portaler å forholde meg til; er veldig glemsk av meg og vil ha ting lettvint🫣Er frustrert over amazon som har blokkert mastercardet mitt der. Ser ut som at de henter opp opplysninger fra det gamle; har prøvd 100 ganger å oppdatere, har kontaktet både amazon og mastercard men kommer ikke videre. Tror uansett ikke at et annet kort ville fungert da alle er knyttet til navnet mitt🧐Synd for jeg trenger en del produkt fra amazon🥹 Anonymkode: e05ec...ce1
Portia Catonis Skrevet 23. november 2022 #10 Skrevet 23. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Heei jeg vurderee Norwegian kredittkort. Stemmer det at man får 1% tilbake på alt man kjøper??? Eller er det kun cashpoint på flyturer. Jeg vurderer også sparekontoen til 2,5% rente(har 1,5% i dag, og 300k der). Hva er (evt) baksiden ved Bank Norwegian? Konkurs😜 Har trump, men sliter med å holde oversikt, og får nok ikke de poengene jeg burde/skulle hatt. 🧐☺️😀 Anonymkode: e05ec...ce1 Jeg tror du blander sammen Bank Norwegian og flyselskapet Norwegian... Banken går ikke konkurs hvis flyselskapet går konkurs, det er to helt forskjellige selskaper.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #11 Skrevet 23. november 2022 Portia Catonis skrev (22 minutter siden): Jeg tror du blander sammen Bank Norwegian og flyselskapet Norwegian... Banken går ikke konkurs hvis flyselskapet går konkurs, det er to helt forskjellige selskaper. Det var bare et flåsete ordspill🥴🫣 Anonymkode: e05ec...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå