AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Skrevet 23. november 2022 Leser stadig om jenter som blir dumpet fort etter sex. Har selv blitt det. Nylig av en fyr jeg hadde høye forventninger til. Vi hadde kjent hverandre lenge, og jeg hadde et utelukkende godt inntrykk av han på alle måter. Sympatisk, snill, ydmyk, vennlig, beskjeden...Det ringte ingen røde bjeller når vi begynte å flørte, tenkte at DETTE er faktisk mannen for meg. Men etter første sex, så endret det seg nesten over natta. Han ble mer stille, korte svar på meldinger, slutt på komplimenter osv...Nå er han blitt en jeg ikke kjenner lenger omtrent. Og ja - jeg er fullt klar over at det er mange der ute som vil ha sex og ikke noe mer. Men hvorfor i alle dager gidde å legge så mye forarbeid i noe? Ja, jakten og spenningen og alt det. Men er det sånn at slike menn er mer usympatiske enn andre? Jeg ble så overasket over hvordan en tilsynelatende omsorgsfull og fin type kunne oppføre seg så usympatisk...Er det håp liksom...😔 Anonymkode: 0bcc0...36e 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Må legge til at vi hadde flere dater uten sex først. Så det var heller ikke rett i mål for han. Han maset ikke heller. Det skjedde helt naturlig. Anonymkode: 0bcc0...36e 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Du har jo ikke krav på forhold med noen, sånn er da bare livet. Gå. Videre Anonymkode: 52371...b38 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 Ja hvem som helst kan være sånn etter sex og snill før. Må ikke være drittsekk generelt for å være fuckboy Anonymkode: f2115...742
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må legge til at vi hadde flere dater uten sex først. Så det var heller ikke rett i mål for han. Han maset ikke heller. Det skjedde helt naturlig. Anonymkode: 0bcc0...36e Spør fyren først. Si du ikke gidder å ha sex før dere har et forpliktende forhold. Stalltips: Spør etter historikken hans. En gang fuckboy = sannsynligvis alltid fuckboy (m mindre han har sett et slags lys, og det kan han i så fall forklare når du spør. Å være fuckboy er ikke nødvendigvis køddeoppførsel, men å juge om det er verre. Anonymkode: 1ea7e...6f1 2 4
Cuckold Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Leser stadig om jenter som blir dumpet fort etter sex. Har selv blitt det. Nylig av en fyr jeg hadde høye forventninger til. Vi hadde kjent hverandre lenge, og jeg hadde et utelukkende godt inntrykk av han på alle måter. Sympatisk, snill, ydmyk, vennlig, beskjeden...Det ringte ingen røde bjeller når vi begynte å flørte, tenkte at DETTE er faktisk mannen for meg. Men etter første sex, så endret det seg nesten over natta. Han ble mer stille, korte svar på meldinger, slutt på komplimenter osv...Nå er han blitt en jeg ikke kjenner lenger omtrent. Og ja - jeg er fullt klar over at det er mange der ute som vil ha sex og ikke noe mer. Men hvorfor i alle dager gidde å legge så mye forarbeid i noe? Ja, jakten og spenningen og alt det. Men er det sånn at slike menn er mer usympatiske enn andre? Jeg ble så overasket over hvordan en tilsynelatende omsorgsfull og fin type kunne oppføre seg så usympatisk...Er det håp liksom...😔 Anonymkode: 0bcc0...36e 1 hour ago, AnonymBruker said: Må legge til at vi hadde flere dater uten sex først. Så det var heller ikke rett i mål for han. Han maset ikke heller. Det skjedde helt naturlig. Anonymkode: 0bcc0...36e Det er flere muligheter her. 1. Han kan ha likt å holde en flørt gående, men oppdaget etter at dere hadde hatt sex at du nok la litt mer i denne flørten enn ham, han merket kanskje tegn på at du allerede var forelsket, og han fant det derfor riktig å roe ned relasjonen for å unngå å gjøre det verre. 2. Han kan ha vært like interessert som deg i utgangspunktet, men kan ha følt at dere ikke hadde så god seksuell kjemi. 3. Han kan ha hatt kontakt med flere jenter i denne uforpliktende fasen, og har kanskje funnet ut at det er en av de andre han vil satse på, han kjøler derfor ned de andre flørtene. Det kan i tilfelle ha vært tilfeldig at forholdet ble kjøligere etter at dere har hatt sex. Dette er kanskje ikke den mest sannsynlige forklaringen, men slike tilfeldigheter kan ikke utelukkes. Her på Kvinneguiden er det fortsatt mange kvinner som velger å tolke det at de har lett for å få dates som bevis på at de er populære på partnermarkedet. Kvinner er som gruppe kresnere på hvem de har sex med enn menn, og som i naturen tilpasser motparten seg forholdene. Et rovdyr utvikler spesielle ferdigheter, byttedyrene tilpasser seg og utvikler spesielle ferdigheter for å øke sjansen for å unnslippe. Mens rovdyrene utvikler ytterligere ferdigheter for å kompensere for den forbedrede utgaven av byttedyret. Vi mennesker er også del av naturen, vi kan lage vaksiner mot virus eller medisin som bekjemper infeksjoner, men etter hvert utvikler det seg nye muterte virus som motstår vaksinen eller antibiotika-resistente bakterier. Verden er full av slike «våpenkappløp». Hos mennesket vil mannen vite at selv her i Skandinavia, det mest likestilte hjørnet av verden, er kvinner som er like opptatt av sex for sexens skyld som menn et lite mindretall. Mange kvinner tror de kan unngå playere ved å bare ha sex med menn som har holdt en flørt gående over tid, men dette er ikke noen effektiv beskyttelse i en verden der menn opplever at det å ha sex utenfor forhold er et knapphetsgode. Mange menn må leve nesten uten sex i perioder mellom forhold, mens de menn som er så attraktive at de kan få nok sex også som single nettopp får det ved å date tilfeldige damer man treffer i omgangskretsen, på byen eller på Tinder. I mange tilfeller vet man at det neppe blir noe mer enn sex med denne dama, og er hun noenlunde oppegående vil hun også vite at man ikke er forlovet og at det er langt fra sikkert at det blir noe mer enn sex med denne mannen. Likevel er det nok oftere slik at hun skal ha et lite håp om at det blir noe mer for å gå til sengs med en mann, mens han ikke trenger å håpe på dette. Derfor blir kvinner oftere skuffet når det ikke blir mer enn sex. 2
Diezel Skrevet 23. november 2022 #7 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Leser stadig om jenter som blir dumpet fort etter sex. Har selv blitt det. Nylig av en fyr jeg hadde høye forventninger til. Vi hadde kjent hverandre lenge, og jeg hadde et utelukkende godt inntrykk av han på alle måter. Sympatisk, snill, ydmyk, vennlig, beskjeden...Det ringte ingen røde bjeller når vi begynte å flørte, tenkte at DETTE er faktisk mannen for meg. Men etter første sex, så endret det seg nesten over natta. Han ble mer stille, korte svar på meldinger, slutt på komplimenter osv...Nå er han blitt en jeg ikke kjenner lenger omtrent. Og ja - jeg er fullt klar over at det er mange der ute som vil ha sex og ikke noe mer. Men hvorfor i alle dager gidde å legge så mye forarbeid i noe? Ja, jakten og spenningen og alt det. Men er det sånn at slike menn er mer usympatiske enn andre? Jeg ble så overasket over hvordan en tilsynelatende omsorgsfull og fin type kunne oppføre seg så usympatisk...Er det håp liksom...😔 Anonymkode: 0bcc0...36e Det kan jo være håp.. Kanskje han ført i tenkeboksen? Det kan være så mange grunner til at man blir stille.. generelt tenker jeg at folk har lov til å endre mening - man har liv til å erkjenne at kanskje ikke følelsene var så sterke likevel - men greit å være ærlig om det…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 Det kan rett og slett være at han ikke følte noe seksuelt kjemi. Jeg er kvinne og kan like en kjempe godt, men det kan fort ta slutt hvis jeg ikke føler seksuelt kjemi, det finner man ikke ut før man har sex. Men viktig kanskje å være ærlig og si at man ikke føler kjemi. Men samtidig kan man kanskje føle seg skikkelig dårlig i senga om noen sier sånt. Så lettere å bare bli kald og trekke seg tilbake. Anonymkode: caea1...e5b 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #9 Skrevet 23. november 2022 Kompisen til min mann (da kjæreste) var slik, men falt pladask for ei venninne av meg. Det var tydelig at dette var noe helt annet for oss alle - der han tidligere hadde spøkt med når jeg/vi køddet med at han om flørtene hans var det tydelig at han syntes det var ubehagelig denne gangen. Og hun beskrev han også som helt annerledes enn jeg hadde fått inntrykk av før. De har nå vært et dønn solid par i 15 år, uten tull fra hans side. Anonymkode: 560a5...c49
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #10 Skrevet 23. november 2022 Jeg har en kamerat som hadde en lang fuckboy-fase. Det var ganske morsomt å observere. Han er generelt en veldig sosial fyr som er venner med absolutt alle, og like godt kan snorte kokain på beste vestkant som sitte på gutterommet til en kamerat med Asbergers og spille PS5. Har null problemer med å ta kontakt med, og flørte med, ukjente kvinner og menn i alle aldre. Ja, menn også. Og dersom han ikke liker de særlig godt, men har lyst på sex allikevel, så holder han opp hele sjarmoffensiven til han har fått dem til sengs. Hvis han liker dem og sexen var dårlig, så opprettholder han nok sjarm til at han har en ny venninne. Anonymkode: 9b084...3a1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #11 Skrevet 23. november 2022 Fuckboys tror jeg kommer i to kategorier. 1: De som spiller et uekte spill, og egentlig har relasjonsproblemer (problemer med å stole på det motsatte kjønn/slippe noen inn på seg generelt), gjerne forårsaket av oppvekst med mye svik. 2: Normale gutter og menn som er svært heldige med utseendet og sosial kompetanse, og derfor lett tiltrekker seg kvinner, og koser seg med det til de treffer den de virkelig faller for. Gutter/menn i begge kategorier kan forelske seg skikkelig, og bli gode partnere, men det er klart at dem i første kategori har såpass store sperrer at det må mer til for at de lykkes med å bli bra partner enn dem i andre kategori, som egentlig bare trenger å forelske seg skikkelig. De i første kategori har jo også psykiske sperrer som de må bearbeide/takle før de klarer å bli en partner. Det er kvinner som er slik også. Anonymkode: 5579a...be8
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #12 Skrevet 23. november 2022 En fuckboy er ikke noe annet enn en helt ålrait mann som dessverre bare har sjangs på penere damer enn de som klager. Og da velger å kalle han for fuckboy fordi hun selv ikke ble valgt. Anonymkode: 479e8...a7e 2
Cornix Skrevet 23. november 2022 #13 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men er det sånn at slike menn er mer usympatiske enn andre? Ja. 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #14 Skrevet 23. november 2022 2 minutter siden, Cornix said: Ja. Nei. Det er det ikke. De er ikke mer usympatiske bare fordi noe du ikke har sjangs på ikke valgte deg. Anonymkode: 479e8...a7e
Cornix Skrevet 23. november 2022 #15 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Det er det ikke. De er ikke mer usympatiske bare fordi noe du ikke har sjangs på ikke valgte deg. Anonymkode: 479e8...a7e Hvorfor går du ut i fra at jeg svarer etter egen erfaring? Fuckboy er for meg det samme som "player", som det ble kalt før. Dette er menn som spiller et spill for å legge ned flest mulig damer, og behandler dama som søppel etterpå. Det er ikke sympatisk. Og det handler absolutt ikke noe om å ha "sjans" eller ikke. 😅 5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #16 Skrevet 23. november 2022 Cuckold skrev (5 timer siden): Det er flere muligheter her. 1. Han kan ha likt å holde en flørt gående, men oppdaget etter at dere hadde hatt sex at du nok la litt mer i denne flørten enn ham, han merket kanskje tegn på at du allerede var forelsket, og han fant det derfor riktig å roe ned relasjonen for å unngå å gjøre det verre. 2. Han kan ha vært like interessert som deg i utgangspunktet, men kan ha følt at dere ikke hadde så god seksuell kjemi. 3. Han kan ha hatt kontakt med flere jenter i denne uforpliktende fasen, og har kanskje funnet ut at det er en av de andre han vil satse på, han kjøler derfor ned de andre flørtene. Det kan i tilfelle ha vært tilfeldig at forholdet ble kjøligere etter at dere har hatt sex. Dette er kanskje ikke den mest sannsynlige forklaringen, men slike tilfeldigheter kan ikke utelukkes. Her på Kvinneguiden er det fortsatt mange kvinner som velger å tolke det at de har lett for å få dates som bevis på at de er populære på partnermarkedet. Kvinner er som gruppe kresnere på hvem de har sex med enn menn, og som i naturen tilpasser motparten seg forholdene. Et rovdyr utvikler spesielle ferdigheter, byttedyrene tilpasser seg og utvikler spesielle ferdigheter for å øke sjansen for å unnslippe. Mens rovdyrene utvikler ytterligere ferdigheter for å kompensere for den forbedrede utgaven av byttedyret. Vi mennesker er også del av naturen, vi kan lage vaksiner mot virus eller medisin som bekjemper infeksjoner, men etter hvert utvikler det seg nye muterte virus som motstår vaksinen eller antibiotika-resistente bakterier. Verden er full av slike «våpenkappløp». Hos mennesket vil mannen vite at selv her i Skandinavia, det mest likestilte hjørnet av verden, er kvinner som er like opptatt av sex for sexens skyld som menn et lite mindretall. Mange kvinner tror de kan unngå playere ved å bare ha sex med menn som har holdt en flørt gående over tid, men dette er ikke noen effektiv beskyttelse i en verden der menn opplever at det å ha sex utenfor forhold er et knapphetsgode. Mange menn må leve nesten uten sex i perioder mellom forhold, mens de menn som er så attraktive at de kan få nok sex også som single nettopp får det ved å date tilfeldige damer man treffer i omgangskretsen, på byen eller på Tinder. I mange tilfeller vet man at det neppe blir noe mer enn sex med denne dama, og er hun noenlunde oppegående vil hun også vite at man ikke er forlovet og at det er langt fra sikkert at det blir noe mer enn sex med denne mannen. Likevel er det nok oftere slik at hun skal ha et lite håp om at det blir noe mer for å gå til sengs med en mann, mens han ikke trenger å håpe på dette. Derfor blir kvinner oftere skuffet når det ikke blir mer enn sex. GubbaNoa, er glad bare mannen ikke er mongolid, jeg. Uff, mongolide menn. Driter seg ut men skjønner det ikke selv. Anonymkode: 9919f...62f 1
Cuckold Skrevet 23. november 2022 #17 Skrevet 23. november 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: GubbaNoa, er glad bare mannen ikke er mongolid, jeg. Uff, mongolide menn. Driter seg ut men skjønner det ikke selv. Anonymkode: 9919f...62f Dette må vel kunne være en kandidat til årets mest innsiktsfulle Kvinneguiden-innlegg. Imponerende. Bra jobba. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #18 Skrevet 23. november 2022 Cuckold skrev (3 minutter siden): Dette må vel kunne være en kandidat til årets mest innsiktsfulle Kvinneguiden-innlegg. Imponerende. Bra jobba. Takk! ❤️ Anonymkode: 9919f...62f
Cuckold Skrevet 23. november 2022 #19 Skrevet 23. november 2022 Just now, AnonymBruker said: Takk! ❤️ Anonymkode: 9919f...62f For at du skal motta den ære og berømmelse som følger med å ha vist seg som en av de skarpeste knivene i skuffen her på KG burde du huke bort Anonym-knappen slik at alle kan se hvilken bruker som står bak dette innlegget.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #20 Skrevet 23. november 2022 Cuckold skrev (Akkurat nå): For at du skal motta den ære og berømmelse som følger med å ha vist seg som en av de skarpeste knivene i skuffen her på KG burde du huke bort Anonym-knappen slik at alle kan se hvilken bruker som står bak dette innlegget. Nei! Det er deres tur til å skinne nå! ❤️ 🤩 Anonymkode: 9919f...62f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå