Gå til innhold

Hvilke kaker er mest harry, og hvilke er mest trendy?

Anbefalte innlegg

sstinemor skrev (52 minutter siden):

Rachel – Oppskrift på Barbiekake

15 Hilarious Baby Shower Cakes You Can't Unsee | Baby shower cakes, Shower  cakes, Funny baby shower cakes

Funny Birthday Cakes For Adults | Free Delivery in 3 Hrs

De to nederste gjør at jeg får lyst å brekke meg fremfor å godte meg med et stykke for å si det sånn. Klarer heller ikke tenke wow, så utrolig bra laget.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Fortsetter under...

Pavlova og kvæfjordkake er litt harry, synes jeg.  

Og de penis-kakene og fødekakene er bare helt skrekkelige. De er nærmest definisjonen av harry fordi de er så genseoverskridende vulgære. 

Hva som er mest trendy nå er jeg neimen ikke sikker på, men en skikkelig rik sjokoladekake, f.eks devil's food cake, går aldri av moten. 

• Hjerte 2

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Delfiakake syns jeg er harry.  Napoleons kake er det jo ingen som baker selv, og helt lovlig å bestille på kafe om man er ekstremt glad i krem, uten at noen hever øyebrynene vil jeg si.

Jeg synes forøvrig også personlig at Cupcakes i alle mulige varianter, rosa krem og perler er ekstremt harry. Samtidig er det vel disse kakene som har vært mest på mote siste 10 årene😅

De er jo ikke gode. Mest et symbol på feminitet og at man er en velfungerende husmor.

Status kake for meg er hjemmelaget marsipan kake (uten overdrivelser med marsipan trekk og alle mulige hjemmelagede figurer i marsipan. Dette er kunst, ikke spiselig kake i mine øyne. Likevel for fint til å kalles harry).

En annen status kake er suksessterte. Et must på kakebordet i dåp, konfirmasjon og bryllup.

Anonymkode: 87b6c...965

Cup cakes er ultraharry, enig i det.

Anonymkode: d8149...b17

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Harrykake nr 1 for meg er Pavlova. 

Anonymkode: f41c9...d53

For meg blir «klassikerne» aldri harry. Dette er en kake med over 100 års historie.

Anonymkode: d8149...b17

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
sstinemor skrev (2 timer siden):

Rachel – Oppskrift på Barbiekake

15 Hilarious Baby Shower Cakes You Can't Unsee | Baby shower cakes, Shower  cakes, Funny baby shower cakes

Funny Birthday Cakes For Adults | Free Delivery in 3 Hrs

Hei hei hei. Ikke trash babie-kake. Hadde det i selskap engang på 90-tallet og gjett om jeg var populær på skolen resten av den uka. Ble snakkis og alle jentene var dødsens misunlige på meg. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bleiekake. Alt som kan knyttes til baby shower er ultraharry. 

Anonymkode: c9ad4...559

Du vet at en bleie kake ikke kan spises, sant? Den er faktisk laget av nettopp bleier. Ellers enig, babyshower er harry og kleint. 

Mamajune11 skrev (5 minutter siden):

Hei hei hei. Ikke trash babie-kake. Hadde det i selskap engang på 90-tallet og gjett om jeg var populær på skolen resten av den uka. Ble snakkis og alle jentene var dødsens misunlige på meg. 

Beklager, men kake og menneskekropp er noe jeg synes burde holdes hver for seg. 

Anonymkode: ea4a1...6ed

• Hjerte 1

Annonse

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Beklager, men kake og menneskekropp er noe jeg synes burde holdes hver for seg. 

Anonymkode: ea4a1...6ed

Det syns ikke 9-år gamle jenter 😂

• Hjerte 1

Islandskake, en kake med masse svisker har vært en økende trend i mange bakegrupper på Facebook. Aldri prøvd selv så kan ikke si noe om smaken. Jeg liker svisker da, men vet ikke om jeg ville spist store mengder av det i et selskap… 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...