Gå til innhold

Jeg liker så få menn utseendemessig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bli mindre kresen når det kommer til utseende?? Jeg forstår jo selv at jeg garantert går glipp av mange snille og gode menn når jeg er såpass kresen som jeg er når det kommer til menns utseende, men jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse det. Man må jo også tenne på en eventuell kjæreste og det er så mye jeg synes er turn off;

- brune øyne

- ikke etnisk norsk utseende 

- høyde lavere enn 180 cm

- høyde over 2 meter 

- spinkel kropp

- overvekt

- skjegg utover 3-dagers

- skallet hode

- langt hår

- mange tatoveringer

- stygge klær

- kviser, flass, eksem

- mye kroppshår

- veldig trent kropp

- utrent, slapp kropp

Det er liksom ikke så lett når det eneste jeg synes er fint er blonde, blåøyde menn med middels kroppsstørrelse, høyde 185-190 cm, med hodehår i behold, men ikke for mye hår ellers, kjekk, velkledd, litt trent. 🙄😭

Anonymkode: 1354d...1b2

• Liker 5
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du egentlig å bli mindre kresen? Du vet hva du har lyst på, og det finnes menn der ute som ikke passer inn under noen av punktene.

Anonymkode: 61ec0...2fa

• Liker 6
Skrevet

Jeg vet ikke helt om denne tråden er seriøs pga de veldig spesifikke og uvanlige kravene, men for å svare på spørsmålet ditt så tror jeg ikke man kan trene seg til å like utseendet til flere menn. Men om man er åpen for å bli kjent med flere menn så vil man kunne tiltrekkes av de kun pga personlighet også :)

jeg er også skikkelig kresen på utseendet og er kanskje 1 av 200 menn jeg ser på gaten eller nett eller på byen som jeg syns er tiltrekkende og sexy for meg (jeg skriver for meg for jeg og venninnene mine har helt forskjellig smak så de liker og tiltrekkes helt andre menn) men når jeg blir kjent med menn mer tilfeldig og spesielt over lengre tid så er det ofte jeg tar meg selv i å tenke at han er kjekk og sjarmerende selvom utseendet først ikke interesserte meg :)

Anonymkode: 99d32...930

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje du bruker litt vel mye tid på so-me og har utviklet et urealistisk forhold til hvordan en mann skal se ut?
Jeg forstår f.eks ikke hvorfor du har så utrolig spesifikke høydekrav. Kviser, flass eksem er jo i stor grad ting man ikke kan kontrollere (akkurat som hårtap..) og som er utrolig vanlig.

• Liker 9
Skrevet

Lol. jeg kjenner ganske mange i den kategorien; liksom gjennomsnittlig mann hverken trent eller utrent med nordisk utseende. Noen av disse er under gjennomsnittet på ansiktspenhet, men det er ikke viktig ut fra kravsliten din, så sender alle din vei 👏

Anonymkode: bcd1f...695

• Liker 7
Skrevet

Mange av oss har vel gjerne en type utseende vi foretrekker hos potensielle partnere. For min del har jeg derimot også ofte opplevd å falle for personer som ser veldig annerledes ut enn det jeg regner som «min type». Kjemi, karisma, spesielle hendelser/opplevelser, samtaler, timing og mye annet kan ofte spille inn på hvem jeg faller for. Og da kan jeg fort oppleve at jeg plutselig begynner å rangere dem høyere utseendemessig, og sette mer pris på utseendet deres selv om det ikke er den typen jeg vanligvis ville gått for.

Det høres ut som du er veldig opphengt i et bestemt type utseende, og fast på at en potensiell partner må levere på akkurat disse utseendemessige parametrene for at det skal kunne bli noe mellom dere. Er det virkelig sånn? Eller kan du tenkelig falle for noen med et annet utseende hvis andre faktorer får spille inn?

Anonymkode: 48f1a...c29

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvordan bli mindre kresen når det kommer til utseende?? Jeg forstår jo selv at jeg garantert går glipp av mange snille og gode menn når jeg er såpass kresen som jeg er når det kommer til menns utseende, men jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse det. Man må jo også tenne på en eventuell kjæreste og det er så mye jeg synes er turn off;

- brune øyne

- høyde over 2 meter 

- spinkel kropp

- overvekt

- skjegg utover 3-dagers

- skallet hode

- langt hår

- mange tatoveringer

- stygge klær

- kviser, flass, eksem

- mye kroppshår

- veldig trent kropp

- utrent, slapp kropp

Det er liksom ikke så lett når det eneste jeg synes er fint er blonde, blåøyde menn med middels kroppsstørrelse, høyde 185-190 cm, med hodehår i behold, men ikke for mye hår ellers, kjekk, velkledd, litt trent. 🙄😭

Haha. Det der hørtes nesten ut som meg. Blond og 1.91. Trodde de fleste damer foretrakk høy og mørk. Brune øyne. Men ja. Du virker veldig kresen. Hadde menn vært like kresen tilbake, hadde du vært singel livet ut.

Anonymkode: 49a83...e18

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er ikke uvanlig, det er din preferanse og det kan du ikke styre selv. Som en blåøyd blondine har jeg alltid blitt hodestups etter det motsatte, mørkhårede og gjerne utlandene (men kun fra Europa) menn med mørke øyne. Føler en umiddelbar dragning, styrer det ikke selv. Men har opplevd ved få anledninger at jeg har blitt kjent med noen kun gjennom vennskap og plutselig syntes de var kjekke, selv blonde menn med blå øyne

Anonymkode: 5bf03...d87

• Liker 2
Skrevet

Syntes ikke du er kresen du bare stiller krav 😘

Anonymkode: f1233...108

• Liker 3
Skrevet

Høres jo ut som meg det.

Anonymkode: 3d302...cb1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

- brune øyne

- høyde over 2 meter 

- spinkel kropp

- overvekt

- skjegg utover 3-dagers

- skallet hode

- langt hår

- mange tatoveringer

- stygge klær

- kviser, flass, eksem

- mye kroppshår

- veldig trent kropp

- utrent, slapp kropp

Slett IG og stikk fingeren i jorda og få deg en realitetssjekk.Du er singel for en grunn.

Anonymkode: 463c2...acb

• Liker 2
Skrevet

😂 dagens innlegg, hoho. Hilsen mann.

Anonymkode: fb5f3...4d9

• Liker 2
Skrevet

Har du aldri opplevd før at en mann du kanskje ikke har tenkt noe spesielt over rent utseendemessig ved første øyekast, har vist seg å ha knallkjemi med deg og sjarmert deg i senk? Isåfall syns jeg synd på deg. Jeg har aldri vært på Tinder av den grunn, å rangere etter utseende fungerer særs dårlig til å finne noen jeg liker. Vær åpen for å bli kjent med flere mennesker, så kanskje du får deg en overraskelse. 

Anonymkode: bef92...efc

• Liker 3
Skrevet

Syns det er greit med krav. Jeg har ikke de krava der men må like ansiktet og personligheten. Hva slags kroppsfasong og farge på øyne spiller ingen rolle

Anonymkode: 7a3bd...33e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg vet ikke helt om denne tråden er seriøs pga de veldig spesifikke og uvanlige kravene, men for å svare på spørsmålet ditt så tror jeg ikke man kan trene seg til å like utseendet til flere menn. Men om man er åpen for å bli kjent med flere menn så vil man kunne tiltrekkes av de kun pga personlighet også :)

jeg er også skikkelig kresen på utseendet og er kanskje 1 av 200 menn jeg ser på gaten eller nett eller på byen som jeg syns er tiltrekkende og sexy for meg (jeg skriver for meg for jeg og venninnene mine har helt forskjellig smak så de liker og tiltrekkes helt andre menn) men når jeg blir kjent med menn mer tilfeldig og spesielt over lengre tid så er det ofte jeg tar meg selv i å tenke at han er kjekk og sjarmerende selvom utseendet først ikke interesserte meg :)

Anonymkode: 99d32...930

Jeg er seriøs.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du aldri opplevd før at en mann du kanskje ikke har tenkt noe spesielt over rent utseendemessig ved første øyekast, har vist seg å ha knallkjemi med deg og sjarmert deg i senk? Isåfall syns jeg synd på deg. Jeg har aldri vært på Tinder av den grunn, å rangere etter utseende fungerer særs dårlig til å finne noen jeg liker. Vær åpen for å bli kjent med flere mennesker, så kanskje du får deg en overraskelse. 

Anonymkode: bef92...efc

Jo, men da bare som venn fordi jeg ikke tenner på utseendet. 

Jeg er heller ikke på Tinder, nettopp fordi jeg synes det fremstår som et overfladisk kjøttmarked.

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å like flere, jeg styrer jo ikke hvem jeg tenner på.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har det på samme måte som deg, TS. Synes det er så få menn som har pene ansikter. Er alltid noe rart med de. Og så tror de at er kjekke. Men hva betyr det? De fleste som selv kaller seg kjekke eller omtales som kjekke, er jo ganske stygge faktisk. Liker bare pene/vakre menn, jeg. 

Anonymkode: 7c80c...d38

• Liker 3
Skrevet
K.B. skrev (6 timer siden):

Kanskje du bruker litt vel mye tid på so-me og har utviklet et urealistisk forhold til hvordan en mann skal se ut?
Jeg forstår f.eks ikke hvorfor du har så utrolig spesifikke høydekrav. Kviser, flass eksem er jo i stor grad ting man ikke kan kontrollere (akkurat som hårtap..) og som er utrolig vanlig.

Nei, jeg er verken på Instagram eller Tinder. Jeg er 42 år og har "slitt" med dette hele livet, at det er svært få jeg finner attraktive. 

• Liker 2
Skrevet

Ville ikke vært bekymret med mindre det gir deg faktiske problemer. Jeg blir også sjelden tiltrukket av en mann. Men strengt tatt - hvor mange trenger man være tiltrukket av? Man trenger jo bare finne én. Syns heller det er praktisk, for det er ikke spesielt vanskelig å holde seg trofast ;) 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er ikke alene om det. Kvinner finner 80% av menn uattraktive.

4970E4BC-529C-48E2-A6E9-79A5351B187E.jpeg.5092753955d07ee1166de35b55946457.jpeg

Anonymkode: 9f353...c03

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...