AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Del Skrevet 22. november 2022 Visste ikke hvor jeg skulle ta denne. Men jeg har nylig blitt mamma, 10 mnd siden. Helt siden da har vi hoppet av i svingen eller brukt kondom. Min syklus er regelmessig så vi ville prøve dette med å ikke ha ubeskyttet samleie under eggløsning, men samleie uten prevensjon i de «tryggeRE» periodene etter og før eggløsning. Det endte opp med at han kom inni meg 2 dager etter eggløsninga. Og nå savner jeg mensen! 3 dager over tiden imorgen. Sist måned gikk jeg på mensenutsettelsespiller i tre dager, som jeg ikke tenkte over st kom til å klusse til syklusen. Men jeg har jo eggløsnings slim typ.. hvis jeg venter mens så pleier det ikke å være slik. Har også mye uren hud, godtesjuk og litt diverse. Så jeg er jo redd for at jeg er gravid da. Eller redd er jeg ikke, vi vet at det KAN skje. Skal ta test til helga om ingenting skjer. MEN… har noen blitt gravid etter du trodde eggløsningen var? Eller har kanskje eggløsningen vært litt sen kanskje… Tar imot erfaringer og opplevelser med glede! Anonymkode: 548de...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 23. november 2022 #2 Del Skrevet 23. november 2022 Vil jo bare gi gjetning, kun en test vil gi deg svar her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Del Skrevet 23. november 2022 Regnes det ikke utrygt fra fire dager før eggløsning (siden sæden kan overleve) til to dager etter (altså før egget har vandret for langt)? Dette kan jeg ikke godt nok, men vi la alltid på noen dager i tillegg til de utrygge fire før og to etter. Anonymkode: f0ab7...92a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Del Skrevet 23. november 2022 Sjekka du at du hadde eggløsni g når du trodde?? Har brukt tester en stund. Har regelmessig mens 28 dager. Som regel er eggløsninga på dag 14. Men har merket nå som jeg tester etter den at den kan komme på dag 12 og dag 16.m av og til. Så man vet aldri 🤣 Anonymkode: af93f...71f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 23. november 2022 #5 Del Skrevet 23. november 2022 Eggløsning slim kan komme dager før eggløsning og dager etter eggløsning... Så om du ikke er sikkert på eggløsning så er jo sjanse der. Du kan få eggløsning slim uten eggløsning å .. Så uten at du 100% vet dagen du hadde eggløsning så hadde jeg ventet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå