Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Tilbehør til supper

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal lage en suppestand der folk kan ta seg enkle «rett i koppen supper».

En del av opplegget er å ha diverse ekstra ting som de kan ha oppi suppa. 

hva slags «tilbehør» er godt i supper som folk flest liker? Jeg spiser nemlig ikke suppe så har ikke peiling.

tips mottas med takk

🥣🍜🍲

Endret av MayorSantos
Skrevet

Hvilke supper? 

Jeg synes det er godt med pasta i tomatsuppe og linsesuppe, egg eller bacon i spinatsuppe, krutonger i potetsuppe, bacon i jordskokksuppe og blomkålsuppe, strimlet svin eller revet kylling i brokkolisuppe, revet kylling i karrisuppe, søtpotetsuppe foretrekker jeg uten noe i eller bare en klatt rømme, mens til soppsupper er det godt med stekt sopp som topping. 

Skrevet

Det kommer helt an på type suppe. 

Det som generellt er godt, er brød til. 

Anonymkode: ad5a1...825

Skrevet

•Rista/sprøstekte kikerter 
•Sprø grønnkål 
•Ovnsbakte små buketter av blomkål i blomkålsuppe,brokkoli i brokkolisuppe osv  
•Gresskarkjerner 
•Krutonger  
•Popcorn

Anonymkode: ec0f4...43d

• Liker 1
Skrevet

"Spiser ikke suppe"? Den var ny. 

Men hva slags supper er det snakk om? Er det konkret snakk om ulike rett i koppen-suppeposer, hjemmelagde eller hva? En enkel tomatsuppe kan man ha massevis av ulikt tilbehør til, litt avhengig av type krydder som er brukt (italiensk med basilikum versus meksikansk med chili), mens en fyldig fiskesuppe eller grønnsaksuppe med pølse ikke inviterer til stort annet enn godt brød og godt smør (som alltid er riktig uansett). 

Anonymkode: a60a3...c3f

Skrevet

Det står i teksten;

Rett i koppen supper. 

mulig folk ikke vet hva det er i og med at folk spør om det. 

men det er et produkt fra Toro, en liten pose med pulver. Man blander dette i en kopp med typ 2-3 DL med varmt vann. 

da får man suppe.

derav navnet; «Rett i koppen»

Skrevet

Er greia at det skal være «tørrvare»? Si det er på sykehuset og en vil sette frem så folk kan forsyne seg når de vil. Om det er det så er det en del som utgår, men krutonger, sånne små grislistenger (selges i små poses som topping til salat i frukt og grønt avdelingen), gresskarkjerner og pinjekjerner. 

Om det kan være ferskt så har en egg, pasta, naturell kikerter, krydderstekte kikerter, ulike typer grønt alt etter type suppe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...