Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer ignorerer meg når vi diskuterer. Han kan si stygge ting, som at jeg er. «Sånn eller sånn».. og da svarer jeg gjerne på dette tilbake, og spør hvorfor han mener som ham gjør, og jeg slenger gjerne på en kommentar om at det ikke er noe snillt. Etter at jeg har sagt dette til ham, da blir han sur.. Og han svarer irritert tilbake at han ikke har sagt de tingene som han nettopp har sagt. Da blir selvfølgelig jeg irritert , forbehandling har jo sagt disse tingene, og jeg forklarer at det er rart at han nå står og nekter for det. Da sier han at jeg er sur, og så slutter han å svare meg. 

Han gjør gjerne et kjempepoeng ut av at det er jeg som er den unormale og den som blir sur i krangler, men glemmer at han startet det hele ved å være sur først. 

Jeg undres, hva er dette for noe? Hva får noen til å holde på slik? Han oppnår jo bare at jeg ikke vil være med ham lenger. Så jeg ser ikke hvorfor han velger å fortsette, selvom han er blitt bevisstgjort av meg, på at han gjør dette hele tiden. Og har gjort dette en god stund. Det er tap-tap-situasjon 😂 Jeg skjønner det ikke

Anonymkode: 833d3...af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han føler sikkert akkurat det samme, bare om deg. 

#parforhold

Anonymkode: 4beca...45a

• Nyttig 2
Skrevet

Null poeng. Ingen av dere kan jo prate sammen dom voksene. Han melder deg rett og slett ut. Tipper han ikke vill være i forholdet men blir av at det er det vanlige trygge. Usunt forholdt får begge. Hater når folk overser når de blir sure er så sykt barnslig å furtete

Anonymkode: 2a9ce...2b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samboer ignorerer meg når vi diskuterer. Han kan si stygge ting, som at jeg er. «Sånn eller sånn».. og da svarer jeg gjerne på dette tilbake, og spør hvorfor han mener som ham gjør, og jeg slenger gjerne på en kommentar om at det ikke er noe snillt. Etter at jeg har sagt dette til ham, da blir han sur.. Og han svarer irritert tilbake at han ikke har sagt de tingene som han nettopp har sagt. Da blir selvfølgelig jeg irritert , forbehandling har jo sagt disse tingene, og jeg forklarer at det er rart at han nå står og nekter for det. Da sier han at jeg er sur, og så slutter han å svare meg. 

Han gjør gjerne et kjempepoeng ut av at det er jeg som er den unormale og den som blir sur i krangler, men glemmer at han startet det hele ved å være sur først. 

Jeg undres, hva er dette for noe? Hva får noen til å holde på slik? Han oppnår jo bare at jeg ikke vil være med ham lenger. Så jeg ser ikke hvorfor han velger å fortsette, selvom han er blitt bevisstgjort av meg, på at han gjør dette hele tiden. Og har gjort dette en god stund. Det er tap-tap-situasjon 😂 Jeg skjønner det ikke

gaslighting deluxe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Null poeng. Ingen av dere kan jo prate sammen dom voksene. Han melder deg rett og slett ut. Tipper han ikke vill være i forholdet men blir av at det er det vanlige trygge. Usunt forholdt får begge. Hater når folk overser når de blir sure er så sykt barnslig å furtete

Anonymkode: 2a9ce...2b6

Jeg kan prate som «voksen».. Jeg sier jo i fra at jeg ikke syns det han sa var noe allright.. Da burde han kanskje bare sagt unnskyld?

Skrevet

Vi kunne ha slike diskusjoner i starten. Viste seg at vi bruker ulike ord og legger ulik mening i det som blir sagt. Det som funker her er å spørre "hva mente du nå" istedenfor å gå til motangrep. 

Anonymkode: 403b8...0b8

• Liker 1
Skrevet
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

gaslighting deluxe

Ja😂 Men hvorfor fjør han det??? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja😂 Men hvorfor fjør han det??? 

det er ikke godt å si. Han er vel ikke helt god oppi topplokket da. 

Endret av Maleficenta
Skrevet
Maleficenta skrev (3 minutter siden):

det er ikke godt å si. Han er vel ikke helt god oppi topplokket da. 

Nei😅

Skrevet

Ett godt råd er å holde seg til tema når dere er uenige. Når "du er sånn og sånn" kommer opp, pens rett tilbake til sakens kjerne "nå er det x og y vi diskuterer".

Anonymkode: d5611...d91

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ett godt råd er å holde seg til tema når dere er uenige. Når "du er sånn og sånn" kommer opp, pens rett tilbake til sakens kjerne "nå er det x og y vi diskuterer".

Anonymkode: d5611...d91

Jeg gjør det:) Det er da han ignorerer meg. :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vi kunne ha slike diskusjoner i starten. Viste seg at vi bruker ulike ord og legger ulik mening i det som blir sagt. Det som funker her er å spørre "hva mente du nå" istedenfor å gå til motangrep. 

Anonymkode: 403b8...0b8

Da svarer han ikke😂 Han sitter stille, og jeg venter og venter på svar.. omformuleres meg for å forklare osv.  Og til slutt må jeg jo poengtere at han har meldt seg ut av samtalen. Da sier han i bestefall at han ikke kommer til. Noen ganger har jeg sjekket om han vil ta del i samtalen hvis jeg også blir stille. Men det gjør han ikke. Jeg syns det er kjemperart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...