AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg har en flott og sexy kjæreste som jeg tenner veldig på, og tanken på å ta han i håndjern gjør meg vill. Har dere noe tips til hva jeg kan gjøre med han i håndjern. Jeg har ikke gjort dette på noen menn før (vet han har lyst og tenkte å overraske han litt). Anonymkode: bb543...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 22. november 2022 #2 Del Skrevet 22. november 2022 Snakk med ham, om hva han liker, ikke liker, om han har grenser osv.. Tenk over hva du har av grenser. Avtal et stoppord, og være sikker på at dere begge husker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 23. november 2022 #3 Del Skrevet 23. november 2022 Håndjern er for meg lite fleksibelt. Spesielt hvis du skal ha de bak ryggen med mindre du skal ri han mens han sitter, han skal slikke deg stående, du har leketøy du skal bruke på han eller noe slikt. Jeg synes det er bedre med tau/slynger. De trenger jo ikke være sikre. En normal slyngeløkke er nok til at han blir holdt igjen sålenge han ikke aktivt prøver å vikle seg ut. Hvis det er håndjern spesifikt du tenner på, så tenker jeg at du kan ha klargjort et tau i hodeenden av senga. Og du kan sitte oppå han mens du setter på håndjerna foran, men så feste håndjerna så han får hendene over hodet og du kan ri han enten PIV eller flytte deg fremover og dominere på andre måter. Kan også leke med brystvortene hans. Tre trusa di på ansiktet hans osv. Jeg synes det holder som start. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har en flott og sexy kjæreste som jeg tenner veldig på, og tanken på å ta han i håndjern gjør meg vill. Har dere noe tips til hva jeg kan gjøre med han i håndjern. Jeg har ikke gjort dette på noen menn før (vet han har lyst og tenkte å overraske han litt). Anonymkode: bb543...8e5 Lurt å avtale stoppord og no - go, og så er det mange muligheter😊 Masse glidemiddel og runke han, til det nesten går for han, men du bestemmer når eller om.. Ri han, sitte på ansiktet og tvinge han til å slikke deg til det går for deg, putte på et blindfold slik at han bare kjenner og ikke ser, ha isbiter tilgjengelig for å stryke kroppen hans med eller putte i munnen slik at når du suger han er det kaldt.. Fjær til å stryke med, eller en liten pisk(!) til litt lett spanking.. Buttplug som du bruker på han samtidig som du suger/runker.. Lykke til! Anonymkode: 39a78...e26 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 23. november 2022 #5 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har en flott og sexy kjæreste som jeg tenner veldig på, og tanken på å ta han i håndjern gjør meg vill. Har dere noe tips til hva jeg kan gjøre med han i håndjern. Jeg har ikke gjort dette på noen menn før (vet han har lyst og tenkte å overraske han litt). Anonymkode: bb543...8e5 I stedet for håndjern så ta et tau, legg han i senga på ryggen naken og bind hans hender over hodet som en y. så tar du bind for hans øyne så han ikke ser. Så finne du en fuglefjær og kile han mange steder på kroppen og beføl han over alt. og leke med han. Men viktig at om han ikke vil mer så ha et stopp ord og sier han det så slutter du p tar vekk tau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 23. november 2022 #6 Del Skrevet 23. november 2022 feliek54 skrev (11 minutter siden): I stedet for håndjern så ta et tau, legg han i senga på ryggen naken og bind hans hender over hodet som en y. så tar du bind for hans øyne så han ikke ser. Så finne du en fuglefjær og kile han mange steder på kroppen og beføl han over alt. og leke med han. Men viktig at om han ikke vil mer så ha et stopp ord og sier han det så slutter du p tar vekk tau. bare pass på at han ikke har grense på kiling først.. Mange hater kiling.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #7 Del Skrevet 23. november 2022 Vi pleier bruke et tørkle å binde med Hendene hans mens jeg rir for eks, eller når han tar meg bakfra med hendene bakpå ryggen. Anonymkode: 6e759...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 23. november 2022 #8 Del Skrevet 23. november 2022 En stilling jeg synes er fin er å ta bakfra (personA tar personB bakfra) når personB er bakbundet (f.eks med håndjern) og i tillegg har et rep/slynge rundt midjen som holdes av personA bak gjennom det "vinduet" som dannes av person B sine armer. Da har personA et godt håndtak og gode frihetsgrader til å f.eks daske på rumpa og personB opplever å være fanget. Kan være kjekt om personB har stor pute eller dyne å ligge imot med mindre man liker å begrave ansiktet i madrassen med rumpa til værs. Men med mindre han tenner på pegging, er det vel ikke helt stillingen TS er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå