Gå til innhold

Menn, merker dere forskjell på fitter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker dere stor forskjell på fitter? Forklar 

Anonymkode: dcfb8...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja veldig, smak, lukt, tranghet, dybde, knip er forskjeller som kjennes godt.

Anonymkode: 91883...059

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, tranghet. Og hvor våte de blir.

Noen er glatte innvendig, andre er mer ru.

Anonymkode: 78244...231

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja merker stor forskjell. Alt fra dyp, kort, våt, rugglete, glatt, vid, trang skjede osv. 

Er ingen som føles helt lik. Vi menn er jo mere følsom i penis enn kvinner er i vagina. 

Kvinner er følsom på klitoris mens menn er følsom i penis. 

Var med ei som hadde veldig våt vagina men bare 11-12 cm dyp opphisset og trang, og også opplevd ei som kunne ta en dildo på 25 cm med omkrets på nesten 30 cm, så variasjonen er stor kan man si😅

Anonymkode: 53311...0f7

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Stor forskjell

noen er for våte og vie

de er desverre nedprioritert som sex partnere for meg. 

asiatiske jenter er som oftest de med deiligst fitte.  

Anonymkode: 7feac...17d

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er en del forskjellar ja. Men ikkje mye en kan gjera med da

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja merker stor forskjell. Alt fra dyp, kort, våt, rugglete, glatt, vid, trang skjede osv. 

Er ingen som føles helt lik. Vi menn er jo mere følsom i penis enn kvinner er i vagina. 

Kvinner er følsom på klitoris mens menn er følsom i penis. 

Var med ei som hadde veldig våt vagina men bare 11-12 cm dyp opphisset og trang, og også opplevd ei som kunne ta en dildo på 25 cm med omkrets på nesten 30 cm, så variasjonen er stor kan man si😅

Hvem av de likte du best? 

Skrevet

Er trangere alltid bedre? 

Skrevet

Ehm, så klart, samme måte man merker forskjell på en penis!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvem av de likte du best? 

For å pule? Ingen av de to sistnevnte alternativene. Den ene var alt for liten for penisen min og den største var i andre enden av skalaen. En mellomting i både dybde og tranghet er å foretrekke for en penis over snittet. 

For å leke med store dildoer, sleeve, fisting og andre leketøy er størst mulig å foretrekke😄

• Liker 1
Skrevet

Ja veldig. Er også en av våre kriterier for langtids partner, men vi har som oftest vett til å ikke prate om det og bare gå videre med en annen unnskyldning. Men når man treffer på det som passer som "hånd i hanske", har man funnet den rette.

Anonymkode: 62f5e...a0a

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja veldig. Er også en av våre kriterier for langtids partner, men vi har som oftest vett til å ikke prate om det og bare gå videre med en annen unnskyldning. Men når man treffer på det som passer som "hånd i hanske", har man funnet den rette.

Anonymkode: 62f5e...a0a

Det går jo begge veier det da..

Anonymkode: 54fe9...435

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Absolutt. Hele spennet fra tørr og ubehagelig trang, via våt/trang/deilig, ordinær, og vid/ dyp/ lite stimulerende. 

Men det aller viktigste er jo at dama blir våt nok til at det er godt for begge, og at hun evner å komme av/ under knulling. Så om jeg måtte velge mellom ei med "perfekt våt og trang ", men som aldri kom, og ei stor og vid som kom om og om igjen, hadde jeg valgt den siste.

• Liker 5
Skrevet

Trang eller ikke har ikke mye å si for mitt vedkommende, jeg er ikke lengst, men ganske tykk. Gjennomsnitts dybde på en skjede er 13-14 cm. 

• Liker 1
Skrevet
Resignert skrev (17 minutter siden):

Absolutt. Hele spennet fra tørr og ubehagelig trang, via våt/trang/deilig, ordinær, og vid/ dyp/ lite stimulerende. 

Men det aller viktigste er jo at dama blir våt nok til at det er godt for begge, og at hun evner å komme av/ under knulling. Så om jeg måtte velge mellom ei med "perfekt våt og trang ", men som aldri kom, og ei stor og vid som kom om og om igjen, hadde jeg valgt den siste.

Lykke til med å finne de 3% av damene som er så følsom i fødselskanalen

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Einus skrev (47 minutter siden):

Trang eller ikke har ikke mye å si for mitt vedkommende, jeg er ikke lengst, men ganske tykk. Gjennomsnitts dybde på en skjede er 13-14 cm. 

Hvor tykk?

Anonymkode: 084cd...16d

Skrevet

Ryddet for: 

* Liberale holdninger til pedofili, eller på noen måte formidling av kontakt til pedofile/ websider med pedofilt innhold. Diskusjon om seksuelle handlinger i sammenheng med barn under den seksuelle lavalder i Norge er ikke tillatt.

Christina82, mod

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Er trangere alltid bedre? 

Absolutt ikke. 

Ene x dama mi var så trang at vi brukte type 20-40 minutt for å få den inn. Å når den kom inn, så var hu så trang at det gjorde vondt, desverre. 

Så nei, trangere er ikke alltid bedre. 

Men ler litt for meg selv, for jeg har en ganske normal penis.  Men kompisen min som ble sammen med hun en stund etterpå, fikk 2 barn med henne.  Alltid lurt på størrelsen på penisen hans etter det 🙈🙈

Anonymkode: 0baed...074

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Absolutt ikke. 

Ene x dama mi var så trang at vi brukte type 20-40 minutt for å få den inn. Å når den kom inn, så var hu så trang at det gjorde vondt, desverre. 

Så nei, trangere er ikke alltid bedre. 

Men ler litt for meg selv, for jeg har en ganske normal penis.  Men kompisen min som ble sammen med hun en stund etterpå, fikk 2 barn med henne.  Alltid lurt på størrelsen på penisen hans etter det 🙈🙈

Anonymkode: 0baed...074

Perfekt for din X. Så stor er kompisen din sin penis.

Du er og vil alltid være en X, uten faktor for henne. 

På tide å gå videre.

.

Anonymkode: 6e7c2...6ca

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

For min del er den perfekte fitta ei som responderer raskt å bli fuktig, som liker at jeg er inni, og som har en god kontakt med klitoris.

Helst uten ubehagelig lukt og ettersmak.

Eller vid og dyp nok til å omslutte hele penis, slik at hun kan gni seg mot meg og gi full kroppskontakt fra a til å. 

Det å kjenne varmen fra fitta gir godfølelsen, som får meg til å ville holde ut, å være med på reisen, så lenge det lar seg gjøre.

.

Anonymkode: 6e7c2...6ca

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...