AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Del Skrevet 22. november 2022 Noen her som fullammet og ble gravide som vil fortelle?🥲 Anonymkode: cbb6d...d8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møysa Skrevet 23. november 2022 #2 Del Skrevet 23. november 2022 Jeg lurer litt på det samme. Jeg fullammer ikke, men 2 ganger i døgnet. Lurer på om det har noen form for innvirkning, min er 14,5mnd. Hvor gammel er din yngste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen her som fullammet og ble gravide som vil fortelle?🥲 Anonymkode: cbb6d...d8b Fått tilbake mensen? Er 14 månder mellom største og mellomste her. Fullamma da jeg ble gravid, ganske uplanlagt. 😅😅 men tror ikkje jeg hadde fått tilbake mensen. Men den var vell egentlig på tur 😅😄 Vet også om ei som hadde 10 månder imellom sine. En i januar og en i desember. Men tror ikke hun fullammet 🤣 Anonymkode: 71504...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 23. november 2022 #4 Del Skrevet 23. november 2022 Stort sett har man ingen eggløsninger når man fullammer så det er veldig vanskelig å bli gravid da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 23. november 2022 #5 Del Skrevet 23. november 2022 Det kommer helt an på om du har fått menstruasjonen tilbake eller ikke. Eggløsningen kommer som regel alltid før første menstruasjon etter fødsel, så sånn sett er det alltid knyttet en risiko til å bruke amming som "prevensjon". Selv om amming kan utsette tilbakekomsten av menstruasjon og eggløsning, er ikke det noen garanti. Om du har fått tilbake menstruasjonen skal ikke ammingen være til hinder for at du kan bli gravid igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Del Skrevet 24. november 2022 Har ei venninne som ble gravid da hun fullammet. Hun hadde ikke fått tilbake mensen og tenkte at da var det jo trygt. Men eggløsning kommer jo før mensen 😉 Hun fikk mistanke pga kvalme og andre ting hun kjente igjen fra forrige svangerskap og testen ble positiv. I og med at hun ikke hadde fått tilbake mensen så ante hun ikke hvor langt på vei hun var, så hun ble sendt på ul og der var hun rundt 8/9 uker på vei. Ble 14 mnd mellom barna. Og denne dama er lege og som hun sier selv så burde hun vite bedre at fullamming ikke er helt trygt som prevensjon 😉 Anonymkode: 2c2d3...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #7 Del Skrevet 24. november 2022 Jeg ammet enda da jeg ble gravid. Hun hadde begynt med litt fast føde da, så sier man fullamming da? Hadde fått tilbake mensen, men smått og ikke noe regelmessig. Blir 15 mnd mellom mine nå i vinter. Anonymkode: ba480...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #8 Del Skrevet 24. november 2022 Fullammet også og hadde ønske om graviditet. Fullammet i 6 mnd, fikk mensen tillbake etter 7, ble gravid etter 10. Anonymkode: 6e631...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #9 Del Skrevet 24. november 2022 Ammet fortsatt altså, men hun fikk fast føde i tillegg etter 6 mnd. Hilsen AB over her. Anonymkode: 6e631...f1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå