AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Min søster ønsker seg en turbukse til jul, men sliter med å finne en med god passform. Hun har såkalt "eplefasong", med tynne bein, men med en del mage, noe som gjør det vanskelig å finne bukse. Hun bruker mellom 44-46 for at de skal passe i livet,men da blir beina "posete". Er det noen her som har tips til gode turbukser som har god elastisitet i livet, men som ikke er så vide i beina? (Og som ikke koster skjorta...?😅) Takker for svar! Anonymkode: 77814...fe7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Twentyfour finner jeg mye, de er litt store i størrelsen. Regulative i livet og noe stretch. Anonymkode: b3514...dc5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Sjekk ut sportypluss 🙂 Anonymkode: 1234b...f7d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 Kanskje en herremodell er løsningen? Damebuksene er jo gjerne innsvingte i midjen og romslige rundt hoftene. Anonymkode: c6d5d...748
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Er det for snø/vinterbruk hun trenger bukse? Hvis ikke kanskje se på sånne turleggings? De er veldig stretchy og sitter gjerne bedre både på beina og rundt midten. Alternativ har jeg okk erfaring med bukser fra Stormberg. Veldig gjerne noe med litt høyt liv så ikke buksene bare sklir ned. Har forøvrig litt samme problem med eplefasong og synes IKKE herremodeller løser problemet heller. De har helt feil snitt, for smale over hoftene og gjerne veldig lave i livet så buksene bare sklir ned. Anonymkode: 928e8...47a
Okidokisjokioki Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Twentyfour, eneste som passer meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå