AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Hei! I vår blokk har vi sånn postkassesystem, vi får ikke opp låsen nå og kan derfor ikke åpne postkassen. Vi har prøvd alt, og må kanskje kontakte en låsesmed. Spørsmålet er derfor; hvem har ansvaret for vedlikehold/reparasjon av postkasse? er det borettslag eller andelseier? Har dere noen kilder evt? Anonymkode: e4abe...133
Maskinfører Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Er det en del av det faste inventaret dvs postkasser som er innfelt i veggen ville jeg tro det er borettslaget som har ansvaret prøvd og smurt opp låsen ?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Her jeg bor så har eier ansvar om f.eks egen lås går i stykker, mens styret har ansvaret om låsen postmannen(universallåsen) bruker går i stykker. Jeg vet dessverre ikke hva som er vanlig. Anonymkode: e2582...9ab
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 Høres ut som om det er forskjellig i ulike borettslag. jeg forsøkte å smøre med Wd-40 (?). Nøkkelen går fint inn, men ellers er det som om lås er byttet. Umulig å åpne. TS Anonymkode: e4abe...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå