AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 2 åringen var nettopp syk med feber og utslett, hovedsakelig på rygg/mage og begge kinn. På grunn av alder så tenkte jeg sjette barnesykdom, men så kom jeg over at gravide ikke burde utsettes for femte barnesykdom og synes den stemte mer overens med barnets symptomer? Nå er jeg livredd for eventuell smitte om jeg ikke har vært gjennom det tidligere.. er det bare å vente å se? Burde jeg kontakte lege uansett for å informere om mulig smitte? Anonymkode: a698e...019
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 2 åringen var nettopp syk med feber og utslett, hovedsakelig på rygg/mage og begge kinn. På grunn av alder så tenkte jeg sjette barnesykdom, men så kom jeg over at gravide ikke burde utsettes for femte barnesykdom og synes den stemte mer overens med barnets symptomer? Nå er jeg livredd for eventuell smitte om jeg ikke har vært gjennom det tidligere.. er det bare å vente å se? Burde jeg kontakte lege uansett for å informere om mulig smitte? Anonymkode: a698e...019 Hvilken uke er du i? Anonymkode: 3b10a...d83
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvilken uke er du i? Anonymkode: 3b10a...d83 Jeg er i uke 16 Anonymkode: a698e...019
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er i uke 16 Anonymkode: a698e...019 Da ville jeg ringt å forhørt meg med jordmor imorgen Anonymkode: 3b10a...d83
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 Kontakt lege og be om å få en blodprøve for å se om du har antistoffer 😊 Anonymkode: ef386...3f6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 Min eldste fikk det da jeg var gravid, da tok vi blodprøver begge to, han for å sjekke at det var det han hadde og meg for å sjekke om jeg hadde hatt det som barn. Ta kontakt med legen og få tatt prøver ☺️ Anonymkode: 0f1b3...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå