AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Er klyster verre for barnet enn å måle temp i rumpen? Har fått beskjed om å gjøre det på barnet men gruer meg enormt Anonymkode: 71a69...72c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Jeg har måttet sette inn mikrolax 2 ganger på yngste som da var 3 år. Må innrømme at det var skikkelig fælt, men det måtte jo gjøres.. Hvis barnet er så stort at det går an å forklare hvorfor det må gjøres hjelper det sikkert. Min ville absolutt ikke ha noe i rompa, selv om han hadde vondt. Måtte gjøres med fysisk makt. Huff.. Måler ikke temperatur i rompa. Øre er bra nok! Anonymkode: f4914...e63
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Skummelt en gang, etterpå ok. Pleide å slite i helgene vi dro på hytta. Godtok også stikkpiller Anonymkode: ce736...912
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 Min er bare syv mnd så jeg skal nok klare å få gjort det. Men får så vondt av henne hvis/når det er så ubehagelig. Men hun reagerer ikke på å bli målt temp i rumpen eller stikkpiller… så lurer bare på hvor mye verre klyster er? Det er en skikkelig propp der, som vi sliter med å få ut på annet vis Anonymkode: 71a69...72c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min er bare syv mnd så jeg skal nok klare å få gjort det. Men får så vondt av henne hvis/når det er så ubehagelig. Men hun reagerer ikke på å bli målt temp i rumpen eller stikkpiller… så lurer bare på hvor mye verre klyster er? Det er en skikkelig propp der, som vi sliter med å få ut på annet vis Anonymkode: 71a69...72c Smør den med litt krem så er det lettere , og sjekk at det ikke er noe kant på den knekken etter du har åpnet for da kan det være vondt det beste er vel kanskje å klippe den av sånn at du får en «rett» åpning på flasken. Anonymkode: 431cd...ba6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min er bare syv mnd så jeg skal nok klare å få gjort det. Men får så vondt av henne hvis/når det er så ubehagelig. Men hun reagerer ikke på å bli målt temp i rumpen eller stikkpiller… så lurer bare på hvor mye verre klyster er? Det er en skikkelig propp der, som vi sliter med å få ut på annet vis Anonymkode: 71a69...72c Er det lege som har anbefalt dette? Jeg har ikke gitt det til mitt barn, men jeg har jo tatt det selv flere ganger. Sliter med forstoppelse i blant. Å sette inn selveste spissen er ikke vondt, og sikkert ikke noe hun vil merke veldig. Jeg synes tiden etter klyster er grusom, flere timer senere, så det kan nok være mye ubehag etterpå. Hvis hun er skikkelig forstoppet så vil det jo sikkert være en lettelse, men vær klar over at hun kan ha mye mageknip/magekramper etterpå. Anonymkode: 8a195...c8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå