AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Hei jeg er 22 år gammel jeg er blitt litt feit😅. Har en bmi på 33. Alt er blitt for trangt. En kollega spurte om jeg var blitt syk. Siden jeg hadde lagt på meg mye🥰, men nå er spørsmålet. Åsen kamuflerer oss feite vekk feite. Orker ikke kommentaren gå ned eller noe. Bare gi meg tips åssen jeg kan ikke se ut. Som en jævla flodhest. Noen medfeitere her Anonymkode: dead5...e66
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Ei vekta, gå med klær som fremhever midje og rumpe 😊 å være stor er ikke stygt, men å være uflidd er ikke fint. Bruk vanlige klær, ikke sånne "fancy" klqær for overvektige med alt mulig blonder på. Foretrekker selv bukser som er høy i livet. Sminker meg lite, litt lipgloss og roser i kinnene. Anonymkode: 78f97...a39
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Hvis du er feit, så er du feit. Hvis du ikke vil se feit ut, så må man gå ned i vekt. Hvis du ikke vil gå ned i vekt, så får du fortsette å være feit. Anonymkode: 8476a...87a
Blåjojo Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ei vekta, gå med klær som fremhever midje og rumpe 😊 å være stor er ikke stygt, men å være uflidd er ikke fint. Bruk vanlige klær, ikke sånne "fancy" klqær for overvektige med alt mulig blonder på. Foretrekker selv bukser som er høy i livet. Sminker meg lite, litt lipgloss og roser i kinnene. Anonymkode: 78f97...a39 Enig! Ikke kamufler vekta med store, vide klær. Ender bare opp med at du ser ut som du går med et telt på deg. Og tenk på holdningen din. Rett deg opp i ryggen! Da jeg var tjukk så gikk jeg med tettsittende bukser og normalt vide overdeler. Hadde i bakhodet at flere menn hadde kommentert kroppen min på en positiv måte, og på den måten klarte jeg å gå med hodet høyt hevet og rett rygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå