Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg har fått et problem jeg ikke klarer å finne ut av, og håper noen kan hjelpe meg. Det er blitt striper over hele skjermen, som ei linjert skriveblokk med lyse/mørkere felter annenhver linje. Jeg har ingen problemer med å få programmene til å fungere, men linjene både forstyrrer og irriterer meg. Har kjørt virussøk, sjekket innstillingene mm., men jeg får det ikke bort. Noen råd?? TBee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hvis du ikke har gjort det alt: sjekk at alle kabler sitter godt i. Sku av og på PC og skjerm (kanskje prøvd det også?). Det er en mulighet for at skjermen din begynner og ta natta også da, kommer an påhvor gammel den er og sånt. Du kan også prøve å finne en ny driver til skjermkortet ditt og legge den inn på nytt. Til slutt kan du jo prøve å koble fra skjermen og siden koble den til igjen. Hvis det er en skjerm som krever driver ka det også være en ide å deinstallere eller finne en ny driver til denne. Er det spraking eller annen lyd i skjermen kan det skyldes dårlig lodding eller/og dårlig kontakt inni kassa (skjermen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #3 Del Skrevet 25. oktober 2002 eller det kan være en radio eller tv e.l. som lager fortyrrelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #4 Del Skrevet 25. oktober 2002 eller du kan også prøve å justere på "refresh rate". Høyreklikk på skrivbordet ditt, egenskaper, settings, adapter, list all modes. prøv deg frem på en av de. For å se om det er driveren din, så kan du starte opp pc'n i sikkerhetsmodus. Hvis du ikke ser stripene der - ja da er det driveren som er korrupt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gib Skrevet 27. oktober 2002 #5 Del Skrevet 27. oktober 2002 Prøver meg med en liten teori jeg også :o Problemet ditt er klassisk når skjemkortet ditt har/holder på å ta kveld. Gib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå