AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Jeg syns dette er helt merkelig. Samtidig ikke for jeg har aldri vært så sliten i hele mitt liv. Hadde helt fin hud i graviditet og nå som baby er 5 mnd så har jeg utviklet noen dype rynker i pannen. Jeg nærmer meg 40 år så ikke så rart men de kom så plutselig syns jeg. Jeg får veldig lite søvn og er sliten. Andre som har opplevd å få rynker i babytiden? Lov å håpe jeg kanskje er dehydrert? Glemmer å drikke og jeg fullammer. Anonymkode: ad211...85a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Skrevet 23. november 2022 Rynkene kom raskt etter jeg ble mor. Ble spurt om id før graviditeten på butikken og ble alltid fortalt at jeg så 10 år yngre ut enn min alder. Jeg var 35 da jeg ble mor, og nå snart 37. Det er jo en naturlig alder å få rynker i, men tror i kombinasjon med søvnmangel og stress så ble de virkelig plantet ekstra godt i ansiktet. Ble sikkert samme effekt på deg. Anonymkode: 4a189...5b5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Både jeg og mannen ser veldig mye eldre ut nå enn før vi fikk barn for fire år siden. Vi er begge i slutten av 30-årene, så det er jo naturlig at rynkene komme. Men når man ikke får sovet, spist, tatt vare på seg selv, så går det jo ekstra fort. Tror nok det er ganske normalt. De fleste ser ekstra herjet ut når de får sovet lite. Anonymkode: 875d9...6a9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 Fikk rynker og grå hårstrå som tittet fram i babytiden. Så ingen trøstende ord herfra dessverre🤣 Anonymkode: daa68...f6d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 Gleden med å få barn i den alderen. Anonymkode: aea0f...75b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 Sånn er det å bli gammel mor, da kommer alt på en gang. Fikk alle mine før jeg var 30 og så verken antydning til grå hår eller rynker. Er 37 nå og ganske store barn. Ser fortsatt uforskammet ung ut. Anonymkode: d9b4c...d7d
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #7 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn er det å bli gammel mor, da kommer alt på en gang. Fikk alle mine før jeg var 30 og så verken antydning til grå hår eller rynker. Er 37 nå og ganske store barn. Ser fortsatt uforskammet ung ut. Anonymkode: d9b4c...d7d 🤪 Anonymkode: e662b...5b9
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 Samme skjedde her. Helt utrolig kollaps i trynet. Fra å se bra ut for alderen til å se herja ut. Helt utrolig hvor kjapt det gikk. Ser det på barnefar også. Han så latterlig ung ut for alderen før vi fikk barn. Det er som all aldring kom på en gang. Kjipt. Anonymkode: 6ed1f...347
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #9 Skrevet 23. november 2022 Du er garantert dehydrert! Jeg følte meg feiende flott på fredag. Fin i huden, skulle på julebord. Drakk passe med vin og champagne. Dagen derpå... Helt insane mye rynker ved øynene. Jeg som omtrent aldri har hatt rynker fikk det bom over natten. Fikk drukket godt med væske de neste dagene. Og så var jeg tilbake til normalen 🙈😅 og når du ammer må du ha mer væske! Drikk godt ❤️😄 jeg ammer også, og trengte derfor mye væske for å hente meg inn. Ingen rynker å spore nå 😇 Anonymkode: 0a3d9...163
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #10 Skrevet 23. november 2022 37 år her og nei jeg har ikke fått flere rynker. Sover mye bedre enn før nå i permisjonen. Gammel mor eller ei så har i alle fall ikke det speedet opp aldringsprosessen foreløpig. Anonymkode: aea63...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå