Gå til innhold

verste som har hendt meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og kjæresten min har vært sammen i tre år, men vi ble enig å ikke visse oss offentlig siden jeg er i oppbygging fase og har en helt annen status enn det jeg hadde, men likevel oppsøkte han meg foran venninnene mine og jeg måtte avvise han.

nå har han blokkert nummeret mitt og slettet meg fra sosiale medier. Har ikke hørt noe ifra han på en uke eller noe. Angrer noe sinnsykt. noe tips hvordan jeg kan gjøre det godt igjen?

k 26

Anonymkode: 68672...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg og kjæresten min har vært sammen i tre år, men vi ble enig å ikke visse oss offentlig siden jeg er i oppbygging fase og har en helt annen status enn det jeg hadde, men likevel oppsøkte han meg foran venninnene mine og jeg måtte avvise han.

nå har han blokkert nummeret mitt og slettet meg fra sosiale medier. Har ikke hørt noe ifra han på en uke eller noe. Angrer noe sinnsykt. noe tips hvordan jeg kan gjøre det godt igjen?

k 26

Hæ? 

Anonymkode: b60e9...bad

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Slutte å tulle.

Anonymkode: 21cb2...a7b

• Liker 2
Skrevet

?? Arrangert ekteskap eller? 

Anonymkode: 0f638...2f2

• Nyttig 1
Skrevet

Litt humor her😂du har blitt tvangsgiftet til din fetter fra Pakistan...... og nå skal du holde skjult fra venna dine?? 

Anonymkode: 0f638...2f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

k 26

Dette må du forklare, TS. 

Hva betyr det? 

Anonymkode: 4a24d...a47

Skrevet

Oppfinnsom problemstilling.

Anonymkode: 8eaaf...0af

• Liker 4
Skrevet

Dette må du forklare, TS. 

Hva betyr det? 

Anonymkode: 4a24d...a47

Jeg bygger karrieren min og har flyttet til Oslo. Jeg er ikke den jeg var og er i høyere standard enn da jeg var, derfor må jeg holde forholdet vårt skjult eller synker jeg i rangeringen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bygger karrieren min og har flyttet til Oslo. Jeg er ikke den jeg var og er i høyere standard enn da jeg var, derfor må jeg holde forholdet vårt skjult eller synker jeg i rangeringen.

??😂

Anonymkode: e1efe...740

• Liker 1
Skrevet

Tull…. 

Hadde det ikke vert tull så er det jo flott du ble blokkert, makan til dårlig menneskesyn. Som du åpenbart har, trolling eller ikke.

Anonymkode: a4453...060

• Liker 2
Skrevet

Ok dette høres jo veldig rart ut for oss som ikke er kjent med den kulturen du kommer fra. Er han fra en lavere kaste? Jeg trodde man tilhørte samme kaste man ble født inn i hele livet. 

Anonymkode: df3bf...649

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herregud, du er syk i hue

Anonymkode: c7892...f1b

Skrevet

Hadde jeg blokka også, om min mann ikke ville vist seg med meg offentlig etter 4år

• Liker 1
Skrevet

Ok dette høres jo veldig rart ut for oss som ikke er kjent med den kulturen du kommer fra. Er han fra en lavere kaste? Jeg trodde man tilhørte samme kaste man ble født inn i hele livet. 

Anonymkode: df3bf...649

ååå neiii. Dere forstår ikke. Vi er fra Elverum, men nå er alt anderledes. powerwoman.

Skrevet

Pass deg!

5438a7100d43de641ce4edacc92979fd.png

Anonymkode: 209b2...8c5

• Nyttig 2
Skrevet

Å ja...en influencer som skal fremstå som single og trendy...🤣

Anonymkode: df998...857

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, adm.

• Nyttig 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...