Gå til innhold

Mistenker at typen skjuler noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier over, så mistenker jeg typen skjuler noe. 
Vi har vært sammen i snart et halvt år. 

I starten av forholdet, så satt vi i armkroken til hverandre og var begge på hver vår telefon. Vi begge kunne se hvem vi snakket med, men dette har forandret seg.. 

sitter jeg i nærheten av han, så snur han telefonen på siden eller tar vekk telefonen ganske kjapt. Skal han på do, så tar han med telefonen. Skal han bare til kjøkkenet så tar han med telefonen. Skal han bare hente noe, så tar han med telefonen. 
Jeg har ikke et problem å sitte med telefonen rett foran han. Han ser hvem jeg snakker med, men det får jeg ikke gjøre med han virker det ut som… 
Når jeg spør han hvorfor han gjør slikt, så er han kjapp med å si «Jeg skjuler ikke noe». 

Mistenker at det er noe han skjuler her.. 

Noen som har vært borte i slikt? 

Anonymkode: 1dfb6...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Virker veldig mistenksomt at han gjør sånt. Hvis han ikke har noe skjule, så har han vel ingen grunn til å «skjule» telefonen når du er i nærheten. Lyser red flag lang vei slik du beskriver det. 

Endret av Jaytee
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde blitt litt mistenksom jeg altså.. kan du spørre ham..?

Skrevet

Det er ingen tvil. Han har noe på gang med en annen dame. Bedre å gjøre det slutt før han gjør det slutt med deg. 

Anonymkode: 409eb...c35

• Liker 4
Skrevet
Diezel skrev (1 minutt siden):

Hadde blitt litt mistenksom jeg altså.. kan du spørre ham..?

Ja, fordi han sier rett ut "JA! JEG ER UTRO". 

......

Anonymkode: 73b2d...f57

• Liker 2
Skrevet

Ikke nøl med å gjøre det slutt. Desto før, desto bedre. Helst før dere legger dere i kveld. 

Anonymkode: 409eb...c35

Skrevet

Spør han om å få se telefonen! Jeg er oppi samme situasjon som deg akkurat nå, og har bestemt meg for å spørre min samboer imorgen om å få se. Gruer meg ekstremt mye, men jeg syntes det er fair for å bli trygg. Syntes du bør gjøre det samme. :)

klem 

Anonymkode: 70786...c90

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spør han om å få se telefonen! Jeg er oppi samme situasjon som deg akkurat nå, og har bestemt meg for å spørre min samboer imorgen om å få se. Gruer meg ekstremt mye, men jeg syntes det er fair for å bli trygg. Syntes du bør gjøre det samme. :)

klem 

Nei, nei sånn må dere ikke gjøre det. Ikke så direkte. Holder lenge med å si litt ertende. ‘Om jeg hadde bedt om å få se i telefonen din nå. Sms og SoMe, hadde det gått greit?» Si det  glimt i øyet. Har han ikke noe å skjule tar han dette med knusende ro og ville sagt noe sånt som ‘ser ikke hvorfor du skulle hatt behov for det, men joda, du må bare titte om du føler sterkt  behov for det.

Blir han skikkelig nervøs derimot og vakler med hva han skal svare, og klamrer seg fast i mobilen, så er svaret egentlig avgitt. Da er det i tillegg mer lov å si ‘hei- hvorfor ble du så ekstremt nervøs nå?! Jeg spurte bare på tøys, men nå ble jeg jo skikkelig mistenksom når du reagerer slik. Så nå fikk jeg ihvertfall lyst å sjekke telefonen din! Kan jeg det?! 

Dette var fremgangsmåten min. Og det funket som bar det.. Eksen holdt på å pisse på seg, før han ble aggressiv og brukte hersketeknikk ved å snu på situasjonen og kalle meg gal og paranoid. Ble for annet og dro ut. Kom ikke tilbake før etter 3 timer. Var joikke vits å en gang spørre mer om telefonen da, for nå var alt garantert slettet.

Samboeren jeg har i dag svarte kjærlig da jeg luftet dette med å sjekke telefonen. Han visste om historien min med eksen og viste bare full forståelse. Han foreslo at vi kunne dele passord på mobil og SoMe, så slapp vi noen gang å tenke tanken på at vi skulle ha noen hemmeligheter for hverandre. I dag har vi hatt felles passord og full tilgang til hverandres telefoner i 8 år, men vi har aldri hatt behov for å teste det ut.

Vi er like trygge på hverandre i dag som for 8 år siden❤️

Anonymkode: 4018a...b5a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje han er på kvinneguiden. 

Anonymkode: d0318...6c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Samboeren jeg har i dag svarte kjærlig da jeg luftet dette med å sjekke telefonen. Han visste om historien min med eksen og viste bare full forståelse. Han foreslo at vi kunne dele passord på mobil og SoMe, så slapp vi noen gang å tenke tanken på at vi skulle ha noen hemmeligheter for hverandre. I dag har vi hatt felles passord og full tilgang til hverandres telefoner i 8 år, men vi har aldri hatt behov for å teste det ut

sånn har vi det og. Jeg har aldri logget inn på noe av hans. men jeg kan alle passord,  og av den grunn har jeg jo ingen behov for å prøve engang ..

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Som tittelen sier over, så mistenker jeg typen skjuler noe. 
Vi har vært sammen i snart et halvt år. 

I starten av forholdet, så satt vi i armkroken til hverandre og var begge på hver vår telefon. Vi begge kunne se hvem vi snakket med, men dette har forandret seg.. 

sitter jeg i nærheten av han, så snur han telefonen på siden eller tar vekk telefonen ganske kjapt. Skal han på do, så tar han med telefonen. Skal han bare til kjøkkenet så tar han med telefonen. Skal han bare hente noe, så tar han med telefonen. 
Jeg har ikke et problem å sitte med telefonen rett foran han. Han ser hvem jeg snakker med, men det får jeg ikke gjøre med han virker det ut som… 
Når jeg spør han hvorfor han gjør slikt, så er han kjapp med å si «Jeg skjuler ikke noe». 

Mistenker at det er noe han skjuler her.. 

Noen som har vært borte i slikt? 

Hvis han tar med seg telefonen hele tiden så er det et tegn på at han skjuler noe. Hvis han engang skulle glemme den prøv å undersøke den uten at han ser det. Kanskje han har en dame til? 

• Liker 1
Skrevet
TLR skrev (1 minutt siden):

Hvis han tar med seg telefonen hele tiden så er det et tegn på at han skjuler noe. Hvis han engang skulle glemme den prøv å undersøke den uten at han ser det. Kanskje han har en dame til? 

Eller en mann 

Anonymkode: e32ef...61e

• Nyttig 1
Skrevet

Det er jo det at han har endret adferdsmønster rundt telefonen som gjør det veldig mistenksomt, ikke det at han tar med tlf på do eller skjuler skjermen. 

Anonymkode: c9ca8...d7a

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt har han et privatliv, ts. Han har venner som fådelte ting med han, ikke dere. Han har familie som deler ting med han - ikke dere. Han har kollegaer og sjefer som deler ting med han - ikke dere.

Et par er to selvstendige mennesker som har valgt å dele deler av livet med hverandre. Et par er ikke en symbiotisk enhet. Tåler du ikke at din partner er et selvstendig menneske med egne interesser, prioriteringer, venner, slekt, arbeid, planer, håp, drømmer, en personlig sfære som ikke inkluderer deg og et eget seksualliv med seg selv som ikke inkluderer deg? Psykolog er eneste riktige instans. 

Kontrollerende adferd, ts, er kontrollerende adferd. At du er dame er ikke en formildende omstendighet.

Anonymkode: 3b742...26d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selvsagt har han et privatliv, ts. Han har venner som fådelte ting med han, ikke dere. Han har familie som deler ting med han - ikke dere. Han har kollegaer og sjefer som deler ting med han - ikke dere.

Et par er to selvstendige mennesker som har valgt å dele deler av livet med hverandre. Et par er ikke en symbiotisk enhet. Tåler du ikke at din partner er et selvstendig menneske med egne interesser, prioriteringer, venner, slekt, arbeid, planer, håp, drømmer, en personlig sfære som ikke inkluderer deg og et eget seksualliv med seg selv som ikke inkluderer deg? Psykolog er eneste riktige instans. 

Kontrollerende adferd, ts, er kontrollerende adferd. At du er dame er ikke en formildende omstendighet.

Anonymkode: 3b742...26d

Hææ? Var jo ikke det jeg snakket om en gang

Skrevet

Hadde bedt om å få se telefonen og hvis han sa nei eller lagde en krangel ut av det for å distrahere meg så hadde det vært bevis nok for meg på at han var utro og nok til å slå opp 

Anonymkode: f7718...b4f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje han er på kvinneguiden. 

Anonymkode: d0318...6c4

HAHHAHAHAHAHA

Anonymkode: fe0e6...d93

Skrevet

Stol på meg: sjekk! 

Har du en dårlig magefølelse, stemmer den 99/100 ganger.. Be om å se, og hvis han sier nei, ja da er det det samme som å nekte å blåse på alkometer når du blir stoppet av politiet. 

Anonymkode: fe0e6...d93

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

klem 

Skal til han til helgen. Vi bor ikke sammen, men skal spørre han. Gruer meg jeg å..

God klem til deg å❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, fordi han sier rett ut "JA! JEG ER UTRO". 

......

Anonymkode: 73b2d...f57

Nei det gjør han ikke 😂 Men da ser hun jo om han blir nervøs…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...