AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Jeg skal kjøpe/få i julegave en av disse og jeg er så usikker på hvilken jeg bør velge. Er det noen som har erfaringer eller kvalifisert synsing å dele? jeg liker designet på begge, synes kanskje Pro er hakket finere. Samtidig er det jo Premium som er overalt i norske og utenlandske medier og som stadig blir best i test. pro ser jeg lite omtale av. Pro er litt mindre og har ikke frityrkurv, men en rist man legger i bunnen, den har 2 færre ferdiginnstilte programmer og færre oppskrifter i heftet som følger med (det siste har lite å si for mitt vedkommende). Den kan varmes opp til 230 grader mot Premium sin 205. Jeg hadde egentlig bestemt for Premium, men nå er jeg plutselig blitt i tvil. Jeg Iiker designet på den også og den har større kapasitet (400 g/800 dl). Jeg bor alene og trenger sånn sett ikke enorm kapasitet, men jeg liker å kunne lage opp flere porsjoner når jeg først er i gang og begge maskinene vil jo uansett ta opp en del benkeplass, det er ikke så stor forskjell på de utvendige målene (et par cm i hver retning). Noen som har lyst til å mene noe? Anonymkode: ff31c...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå