Topsi Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 (endret) https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2022/11/22/195886330/ud-om-tyrkias-offensiv-i-syria-uoversiktlig-situasjon Jeg vurderer sterkt å stemme Rødt, de tør å tale der det trengs og norske "ansvarlige" politikere stadig tier Tyrkia har forøvrig angrepet et corona-sykehus, en kornsilo og et elektrisitetskraftverk https://www.jpost.com/breaking-news/article-722897 Det er selvsagt terrorangrepet i Istanbul som er bakteppet, noe kurdiske grupper nekter for å stå bak, og kurdiske grupper utfører heller ikke den slags tilfeldige angrep Endret 22. november 2022 av Topsi 5 1 1
Drizzt Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Før du stemmer Rødt må du virkelig sette deg inn i hva partiet vil og svare på spørsmålet: Vil jeg virkelig bidra at dette skjer i Norge? Det er ganske stor sjanse for at svaret er Nei. 2 2
Akhenaton Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Stemme Rødt? Herre. Kan du nevne ett eneste parti som ville kjørt landet vårt raskere i grøfta enn den psycho suppegjengen der? Partiet er en oppskrift på katästrofe. De får SV til å se ut som en gjeng verdensvante smartinger. Og sånne folk vil du altså stemme på? 2
Gjest Adobyen Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 (endret) Drizzt skrev (8 timer siden): Før du stemmer Rødt må du virkelig sette deg inn i hva partiet vil og svare på spørsmålet: Vil jeg virkelig bidra at dette skjer i Norge? Det er ganske stor sjanse for at svaret er Nei. Enig med deg 100%. Men de er flinke til å si ifra på vegne av vanlige folk, og jeg liker å høre på dem. Men de store spørsmålene gjør dem fullstendig uaktuelle. (Innvandring, miljø, forsvar, statsmakt/kommunisme). Endret 23. november 2022 av Adobyen
Maskinfører Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 Adobyen skrev (28 minutter siden): Enig med deg 100%. Men de er flinke til å si ifra på vegne av vanlige folk, og jeg liker å høre på dem. Men de store spørsmålene gjør dem fullstendig uaktuelle. (Innvandring, miljø, forsvar, statsmakt/kommunisme). Å jeg som forelsket meg i en Tyrkisk jente en gang 1
Gjest Adobyen Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Å jeg som forelsket meg i en Tyrkisk jente en gang Ha ha 😂 var du på sydenferie?
Maskinfører Skrevet 23. november 2022 #7 Skrevet 23. november 2022 Adobyen skrev (7 minutter siden): Ha ha 😂 var du på sydenferie? hehe var innom en lokal Shell Stasjon og hun la an på meg 1
Drizzt Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 (endret) Akhenaton skrev (6 timer siden): Stemme Rødt? Herre. Kan du nevne ett eneste parti som ville kjørt landet vårt raskere i grøfta enn den psycho suppegjengen der? Partiet er en oppskrift på katästrofe. De får SV til å se ut som en gjeng verdensvante smartinger. Og sånne folk vil du altså stemme på? MDG kan også nevnes. Det er usikkert på om det er Rødt eller MDG som klarer det raskest, men det blir fotofinish garantert. Endret 23. november 2022 av Drizzt 1
Topsi Skrevet 23. november 2022 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2022 Sannheten om tyrkias aggresjon https://www.al-monitor.com/originals/2022/11/syrian-kurdish-commander-says-kobani-likely-target-threatened-turkish-ground
Stina234 Skrevet 23. november 2022 #10 Skrevet 23. november 2022 Stakkers deg, forstå så lite om konsekvenser bak et partiprogram som rødt. Tror Tyrkias politikk ville være det minste problemet vi ville stå ovenfor om rødt kom til makten. 1
Topsi Skrevet 23. november 2022 Forfatter #11 Skrevet 23. november 2022 (endret) Stina234 skrev (25 minutter siden): Stakkers deg, forstå så lite om konsekvenser bak et partiprogram som rødt. Tror Tyrkias politikk ville være det minste problemet vi ville stå ovenfor om rødt kom til makten. Da skjønner du lite av den islamofascismen og rasismen og ekspansjonismen Tyrkia står for Og jeg bruker ordet islamofascisme helt bevisst, for det er en blanding av islamisme og ytre høyre ekstremisme Endret 23. november 2022 av Topsi 1 1
velociraptor Skrevet 23. november 2022 #12 Skrevet 23. november 2022 Adobyen skrev (19 timer siden): Enig med deg 100%. Men de er flinke til å si ifra på vegne av vanlige folk, og jeg liker å høre på dem. Men de store spørsmålene gjør dem fullstendig uaktuelle. (Innvandring, miljø, forsvar, statsmakt/kommunisme). Nysgjerrig, hva er problemet med Rødt sitt miljøengasjement? At de er i mot vindkraft?
Gjest Adobyen Skrevet 23. november 2022 #13 Skrevet 23. november 2022 velociraptor skrev (53 minutter siden): Nysgjerrig, hva er problemet med Rødt sitt miljøengasjement? At de er i mot vindkraft? Nei, heller at de vil for mye, for dyrt, for tidlig.
Entern Skrevet 24. november 2022 #14 Skrevet 24. november 2022 Topsi skrev (20 timer siden): Da skjønner du lite av den islamofascismen og rasismen og ekspansjonismen Tyrkia står for Og jeg bruker ordet islamofascisme helt bevisst, for det er en blanding av islamisme og ytre høyre ekstremisme Helt riktig. Erdogan drømmer ganske sikkert om å gjenoppvekke sultanatet. 1
Turtellure12 Skrevet 24. november 2022 #15 Skrevet 24. november 2022 (endret) Det går fint an å være enig i utsagn eller individuelle standpunkter som Rødt har gjort eller står for. Jeg syns blant annet Moxnes og Rødt visste baller da de gikk imot MDG og stemte for mistillitsforslag på Lan Marie Berg. Det eneste venstreorienterte partiet som faktisk tenkte på hva som var rett. Det er noe helt annet enn å stemme de inn på Stortinget. Da er det helt andre ting som spiller inn, blant annet partiets langtidsperspektiv og underliggende verdier. Personlig håper jeg Norge ikke tar den veien. Endret 24. november 2022 av Turtellure12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå