Gå til innhold

Hva liker/liker ikke dere at mannen deres gjør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner...mulig dette er en dårlig ide (😄), men: 

• Hvilken handling gjør mannen deres som gjør at du blir glad i hverdagen?
  • Hvilken handling gjør mannen deres som gjør at du blir sur i hverdagen?

Tenker på dagligdagse handlinger, ikke større ting.

Anonymkode: 95931...bb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir glad når:

Bærer inn ved for meg (jeg skal helst ikke løfte så tungt).

Lager middag.

Blir sur når:

Når han hinter om seksuelle aktiviteter som jeg ikke liker så godt og blir sur når jeg forhandler om det.

Anonymkode: 90cc3...858

• Liker 1
Skrevet

+: Han masserer føttene mine hver kveld foran teven. Og knekker/masserer ryggen min i 2 minutter før vi legger oss. 

-: Dårlig kommunikasjon når det kommer til at han spiser/drikker opp det siste av noe, jeg blir gal av det hehe

Anonymkode: 4058f...c02

• Liker 1
Skrevet

Blir glad: Han fleiper, tuller og flørter. Han synger og danser. Han lager middag med et smil. Generelt at han er i godt humør. 

Blir sur: Han svarer grettent/surt/tvert ut av ingenting. Bare er sur, og lar sin dritt spys utover meg, kun fordi...? 

Jeg tåler for all del at min mann har dårlige dager, men jeg aksepterer ikke å bli benyttet som søppelspann han slenger dritt mot og i. 

• Liker 1
Skrevet

+ Han bare får ting gjort og er svært lite opptatt av arbeidsfordeling. Pga dette så har vi ALDRI kranglet om husarbeid. Han ser også de små tingene i hverdagen som gjør ting lettere for meg, feks sjekker om jeg har husket å legge fram håndkle når jeg går i dusjen eller la fram koffert jeg skulle pakke i på spisebordet før han dro på jobb slik at jeg skulle slippe å bøye meg ned nå når jeg er gravid 🥰

- Absolutt alt tar "bare 30 minutter", så han har ikke akkurat et imponerende tidsperspektiv på ting. 

Anonymkode: c3608...91c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...