AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Han tok iniativet til å møtes. Sa mange pene ting om utseendet mitt og personlighet. Hadde en hyggelig kveld og han var betatt. Men etter sex har jeg ikke hørt noe. Skikkelig trist egentlig. følte vi virkelig var "DER" Hva har skjedd ? angrer han mest sannynlig? han virka blid før han dro også. Men var veldig opptatt av å komme seg fort hjem. Syntes dette er skikkelig rart for han var virkelig på. Dette var første date av flere uttenkte. Neste uke skulle vi egentlig på resturant sammen. Han kommentete ikke bare utseende mitt men fortalte meg at jeg var så snill også. Har sendt han et par hyggelige meldinger han kun har åpnet? blir jo litt på gråten av dette nesten. Noen som har opplevd dette ? Anonymkode: d0bec...070 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Dette er ikke skikkelig rart, lær deg det først som sist. Dette er nøyaktig sånn fuckboys opererer for å få fitte. Han holder på nøyaktig sånn med neste mann han vil ligge med nå. Ferdig. Ta lærdom, ikke ha sex så kjapt. Og gp videre. Anonymkode: f14cf...115 15 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han tok iniativet til å møtes. Sa mange pene ting om utseendet mitt og personlighet. Hadde en hyggelig kveld og han var betatt. Men etter sex har jeg ikke hørt noe. Skikkelig trist egentlig. følte vi virkelig var "DER" Hva har skjedd ? angrer han mest sannynlig? han virka blid før han dro også. Men var veldig opptatt av å komme seg fort hjem. Syntes dette er skikkelig rart for han var virkelig på. Dette var første date av flere uttenkte. Neste uke skulle vi egentlig på resturant sammen. Han kommentete ikke bare utseende mitt men fortalte meg at jeg var så snill også. Har sendt han et par hyggelige meldinger han kun har åpnet? blir jo litt på gråten av dette nesten. Noen som har opplevd dette ? Anonymkode: d0bec...070 Folk opplever dette hver dag. Mange menn er bare ute etter sex, og vet hvordan de får det. Det er risken du må ta. Anonymkode: 1533b...6d2 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk opplever dette hver dag. Mange menn er bare ute etter sex, og vet hvordan de får det. Det er risken du må ta. Anonymkode: 1533b...6d2 Rart dere ikke har sex med de som har følelser for dere. Anonymkode: f67e4...dbb 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Han fikk snøret i bånn og ferdig med deg. Han fikk tømt seg og går nå videre til neste. Jeg skjønner ikke hvorfor dere skal ha sex så kjapt. Jeg hadde forventet minst 10 dater før jeg i det hele tatt hadde vurdert å besøke eller få besøk av personen. Anonymkode: b0588...eb5 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han fikk snøret i bånn og ferdig med deg. Han fikk tømt seg og går nå videre til neste. Jeg skjønner ikke hvorfor dere skal ha sex så kjapt. Jeg hadde forventet minst 10 dater før jeg i det hele tatt hadde vurdert å besøke eller få besøk av personen. Anonymkode: b0588...eb5 10 dates….lykke til! Det hadde ikke jeg kastet bort tiden på. K40 Anonymkode: c6420...825 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 Ikke vær så naiv å tro at det var noe der. Enkelte menn gjør og sier alt for å få sex. Tommelfinger regelen er å aldri ha sex på første date eller møte. Anonymkode: e1b75...192 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men var veldig opptatt av å komme seg fort hjem. Kanskje konemor ventet hjemme? Anonymkode: 0face...f10 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #9 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han fikk snøret i bånn og ferdig med deg. Han fikk tømt seg og går nå videre til neste. Jeg skjønner ikke hvorfor dere skal ha sex så kjapt. Jeg hadde forventet minst 10 dater før jeg i det hele tatt hadde vurdert å besøke eller få besøk av personen. Anonymkode: b0588...eb5 Samme her. 10 dates ute hadde jeg verken hatt råd til eller giddet. Hvor mye blir man kjent ved å omgås ute blant folk gang på gang? Anonymkode: d847d...682 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #10 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje konemor ventet hjemme? Anonymkode: 0face...f10 kjenner han såppass godt at jeg vet han er singel. vi har festet en del sammen. Anonymkode: d0bec...070
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #11 Skrevet 22. november 2022 Du var et hull han fikk tømt seg i, ikke noe mere. Anonymkode: ba8c3...22d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #12 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 10 dates….lykke til! Det hadde ikke jeg kastet bort tiden på. K40 Anonymkode: c6420...825 Ikke alle er lett på tråden vet du... Anonymkode: 8d301...8b6 5
Gjest Athena Catalina Skrevet 22. november 2022 #13 Skrevet 22. november 2022 Han var nok kun ute etter et knull.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #14 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): kjenner han såppass godt at jeg vet han er singel. vi har festet en del sammen. Anonymkode: d0bec...070 Da så. Uff, så ubehagelig å føle seg som en engangsgreie 😕 Men da vet du i alle fall det: at han ikke er noen hyggelig fyr som smører tjukt på med god stemning og så bare adios. Anonymkode: 0face...f10 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #15 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her. 10 dates ute hadde jeg verken hatt råd til eller giddet. Hvor mye blir man kjent ved å omgås ute blant folk gang på gang? Anonymkode: d847d...682 Man kan jo gå en tur, treffes hjemme? Selv hadde jeg ikke hatt sex før vi ‘ble sammen’. Anonymkode: 5d6e9...f37 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #16 Skrevet 22. november 2022 Huff ja sånn har det blitt. Bare det en har mellom beina som betyr noe. Sykt. Anonymkode: cb3af...906 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #17 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke alle er lett på tråden vet du... Anonymkode: 8d301...8b6 Det er forskjell på å være "lett på tråden" og "tilnærmet nonne"! 😉 Anonymkode: ba14f...46d 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #18 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Han tok iniativet til å møtes. Sa mange pene ting om utseendet mitt og personlighet. Hadde en hyggelig kveld og han var betatt. Men etter sex har jeg ikke hørt noe. Skikkelig trist egentlig. følte vi virkelig var "DER" Hva har skjedd ? angrer han mest sannynlig? han virka blid før han dro også. Men var veldig opptatt av å komme seg fort hjem. Syntes dette er skikkelig rart for han var virkelig på. Dette var første date av flere uttenkte. Neste uke skulle vi egentlig på resturant sammen. Han kommentete ikke bare utseende mitt men fortalte meg at jeg var så snill også. Har sendt han et par hyggelige meldinger han kun har åpnet? blir jo litt på gråten av dette nesten. Noen som har opplevd dette ? Anonymkode: d0bec...070 Fra eget perspektiv. Kjedelig sex, den riktige kjemien etter sex - følelsen av å ville ha mer, eksisterer ikke. En gang opplevde jeg også at fyren snakket mer avslappet etter sex og merket at han hadde løyet om et par ting. Anonymkode: d4f8d...f4e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #19 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke alle er lett på tråden vet du... Anonymkode: 8d301...8b6 Lett på tråden? Det handler om å finne en jeg passer sammen, også når det kommer til sex. Gidder ikke å kaste bort tiden på dårlige matcher. Anonymkode: c6420...825 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #20 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Samme her. 10 dates ute hadde jeg verken hatt råd til eller giddet. Hvor mye blir man kjent ved å omgås ute blant folk gang på gang? Anonymkode: d847d...682 Er ikke meg du spør men man kan gjøre ting som er gratis ute også. Museum, utstilling, gåtur, Men best å bli kjent over middager ute eller gåturer. Blir meget godt kjent av det om man stiller de rette spørsmålene, føler at så fort det blir hjemmedating går det over til film og kos og ikke mye bli kjent da Jeg venter også minst 6-10 dates før klining og evn sex og får silt vekk alle fuckboys på den måten. Aldri blitt såret av en mann Anonymkode: 922c9...821 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå