AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Hvordan kan man gradvis eksponere meg for høyder for å bedre høydeskrekk, noen som har forslag? Blir helt bokstavelig talt helt svett bare jeg ser høyder. Ikke særlig med fjelltopper i kommunen heller, skiheiser eller stupebrett over 3 meter. Anonymkode: a5df6...4bd
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Jeg har lært meg å se utover og ikke ned. Det hjelper mye. Anonymkode: 42587...25a 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Jeg tror ikke det er produktivt å begynne på toppen, hvis du vil lære deg å mestre høydeskrekk. Hvis det er trær i nærheten, har du et utgangspunkt. Det er sånn unger blir venn med høydeskrekken. Eller en klatrevegg med sikring. Det er egentlig nok å klatre opp i en stige eller ei gardintrapp for å bli kjent med følelsen. Du skal ikke bekjempe høydeskrekken. Det er nok å bli kjent med den, sånn at du skjønner at du kan gjøre akkurat som du vil, selv om den er der. Det eneste som er helt sikkert er at høydeskrekken vil fortsette og begrense deg så lenge du bare beveger deg på bakken. Anonymkode: a1306...9d5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå