AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Som overskriften sier, jeg synes det er vanskelig å takle det, selv om det ikke er noe jeg liker å innrømme. Det var jeg som gjorde det slutt, og jeg har fått mange tilbud om å ta han tilbake. Jeg har avvist det hver gang fordi han har gjort meg så mye vondt. Vil ikke gå i detaljer, men ikke utroskap. Selv om jeg ikke vil ha han, synes jeg det er vondt å se han gå videre og ha funnet seg en ny. Ønsker han ikke noe godt, og kjenner at jeg er bitter, og at det ikke er en følelse som er bra for meg. Men, det er nå sånn. Hvordan kan jeg komme meg ut av det? Anonymkode: c31a0...4f6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Tid og minn deg selv om de dårlige tingene. Og husk at sannsynligheten for at hun nye får oppleve samme dritten er (dessverre for henne) stor. Anonymkode: 7589c...95b 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Jobb med deg selv. Du gjorde det slutt, han har sikkert en helt annen oppfatning om hva som førte til bruddet, enn det du har. Bli forelsket i en annen eller omså bare finn deg en elsker for å få tankene over på noen andre. Anonymkode: 3c7d9...90e 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan kan jeg komme meg ut av det? Anonymkode: c31a0...4f6 Slutte å være kontrollerende. Anonymkode: 8ef84...3af 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tid og minn deg selv om de dårlige tingene. Og husk at sannsynligheten for at hun nye får oppleve samme dritten er (dessverre for henne) stor. Anonymkode: 7589c...95b Eller sannsynligvis ikke. Eksen sa til meg noe slikt som 'stakkars hun som blir sammen med deg'. Vel, hun er nå i sitt tredje samboerskap etter samlivsbruddet med meg. Jeg har samme partner 15++ år senere Anonymkode: 8ef84...3af 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Slutte å være kontrollerende. Anonymkode: 8ef84...3af Hvordan da? Anonymkode: c31a0...4f6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 Blokker han på alle mulige måter, some, tlf osv. På den måten ser du ikke at han legger ut ting på feks Facebook. Ikke la han ha mulighet til å kontakte deg heller. Det kan ta tid, men dette går over en dag. Har vært der selv 😊 Anonymkode: f39a4...289 1
Teardrop Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 Tenk på hvorfor han er en X å vær glad han nå er ei annen sin problem. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #9 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 17.22): Slutte å være kontrollerende. Anonymkode: 8ef84...3af Hvorfor er ts kontrollerende mener du? Anonymkode: 1833f...9d7
Nymerïa Skrevet 23. november 2022 #10 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 17.14): Ønsker han ikke noe godt, og kjenner at jeg er bitter, og at det ikke er en følelse som er bra for meg. Jeg skjønner både at du er bitter og at du tenker at det ikke er bra for deg. Kan du begynne med å tillate deg å føle det du føler? Jeg tror ikke det kommer så mye godt av å tenke at følelsene dine ikke er lov. Og så kan du heller jobbe med å begrense hvor mye du tenker på dette. Bestem deg for at det skal ta mindre og mindre plass. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #11 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 17.14): Som overskriften sier, jeg synes det er vanskelig å takle det, selv om det ikke er noe jeg liker å innrømme. Det var jeg som gjorde det slutt, og jeg har fått mange tilbud om å ta han tilbake. Jeg har avvist det hver gang fordi han har gjort meg så mye vondt. Vil ikke gå i detaljer, men ikke utroskap. Selv om jeg ikke vil ha han, synes jeg det er vondt å se han gå videre og ha funnet seg en ny. Ønsker han ikke noe godt, og kjenner at jeg er bitter, og at det ikke er en følelse som er bra for meg. Men, det er nå sånn. Hvordan kan jeg komme meg ut av det? Anonymkode: c31a0...4f6 Ta deg selv i nakken og skjerp deg. Den der jeg vil ikke ha han, men ingen andre skal heller få han holdningen er patetisk! Slett han på alle SoMe og la han leve livet sitt med hun nye. Gå videre i livet, ikke bli en bitter, klein eks. Anonymkode: 82213...a0b 2
PM75 Skrevet 23. november 2022 #12 Skrevet 23. november 2022 Bitterheten går bare utover deg selv. Vær litt raus med deg selv - gi deg tid til å sørge og bygg deg selv opp igjen. Det blir bedre! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå