AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Bare lurer. Kjenner at jeg hadde blitt lei meg og knust om kjæresten fikk følelser for noen andre. Selvom det ikke var fysisk utroskap involvert og den tredje personen ikke var interessert tilbake. Man må jo ta litt ansvar for egne følelser, hadde selv kuttet kraftig ned på kontakt med noen som jeg fant veldig attraktiv slik at følelser ikke oppstår. Anonymkode: 155fe...f8e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Ja, det er vanlig. Det er hva du gjør med det som teller. Anonymkode: fe694...075 6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Hvor gammel er du? Det er et oppriktig spm, ikke et "å kjære så naiv du er🙄". Anonymkode: 95f5c...d44
Fremmed fugl Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 Om det er vanlig? Er hva folk velger... hvis mange velger det, så er det vanlig... og andre veien rundt. Jeg velger å ikke få det, så vil ikke få det (er planen som jeg forfølger, og som jeg etter å ha levd over halvparten av livet, tror at jeg vil klare).
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Ja, men det går over. Det trenger ikke bety noe som helst. Bare ikke gjøre noe med det. Anonymkode: f4e3c...c07 2
densatt Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Ja det er vanlig men det går over om du vil. 💋 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 Det er vanlig ja. Alle fleste av oss i langvarig forhold som ikke er aseksuelle, NB. har lyst å knulle andre mennesker. Har ingen ting med følelser, er bare en del av å være mennesker. Anonymkode: 1873a...ec9 3
Fremmed fugl Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er vanlig ja. Alle fleste av oss i langvarig forhold som ikke er aseksuelle, NB. har lyst å knulle andre mennesker. Har ingen ting med følelser, er bare en del av å være mennesker. Anonymkode: 1873a...ec9 Er i et langvarig forhold, har null lust å knulle andre mennesker... og sist jeg sjekket var jeg menneske selv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #9 Skrevet 22. november 2022 51 minutter siden, Fremmed fugl said: Er i et langvarig forhold, har null lust å knulle andre mennesker... og sist jeg sjekket var jeg menneske selv. Dette tror jeg faktisk ikke noe på. Mulig du har klart å overbevise deg selv om det siden du kanskje ikke kan knulle de du gjerne skulle ønsket du kunne. Og derfor heller inntar en moralistisk holdning. Anonymkode: fe564...9f0 1
AprilLudgate Skrevet 22. november 2022 #10 Skrevet 22. november 2022 Fremmed fugl skrev (53 minutter siden): Er i et langvarig forhold, har null lust å knulle andre mennesker... og sist jeg sjekket var jeg menneske selv. Ok, men poenget til vedkommende car at det er svært vanlig. Har jeg lyst innimellom til å ligge med spesifikke andre? Jepp. Har jeg lyst på konsekvensen av å ligge med andre? NOPE. Which is why I don’ t. 4
Helene Skrevet 22. november 2022 #11 Skrevet 22. november 2022 Ja, tenker det er normalt å bli fascinert av andre mennesker, Crush som du sier. Det er da det er så godt å ha noen som står deg nær. Ta ut følelsen på partneren din. 1
Fremmed fugl Skrevet 22. november 2022 #12 Skrevet 22. november 2022 AprilLudgate skrev (38 minutter siden): Ok, men poenget til vedkommende car at det er svært vanlig. Har jeg lyst innimellom til å ligge med spesifikke andre? Jepp. Har jeg lyst på konsekvensen av å ligge med andre? NOPE. Which is why I don’ t. Det at du vil ha lyst, øker risiko for at du gjennomfører. Hvor vanlig det er, er hva folk har lyst til...
Fremmed fugl Skrevet 22. november 2022 #13 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dette tror jeg faktisk ikke noe på. Mulig du har klart å overbevise deg selv om det siden du kanskje ikke kan knulle de du gjerne skulle ønsket du kunne. Og derfor heller inntar en moralistisk holdning. Anonymkode: fe564...9f0 🤣🤣🤣 Ok, så ettersom jeg ikke kan knulle dem jeg gjerne skulle ha knullet, så ønsker jeg ikke å knulle dem? Hvordan henger dette sammen logisk? Og jeg kunde ikke bry meg mindre om hvem du ønsker å knulle... jeg bare fortalte at det er et valg man tar om man vil ha crush på andre eller ikke hvis man er i et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #14 Skrevet 22. november 2022 Småbetatt av andre, ja. Anonymkode: 36008...d04
AprilLudgate Skrevet 23. november 2022 #15 Skrevet 23. november 2022 Fremmed fugl skrev (8 timer siden): Det at du vil ha lyst, øker risiko for at du gjennomfører. Hvor vanlig det er, er hva folk har lyst til... Ja, mulig det. Men har nå klart å avstå i de 22 årene jeg har vært sammen med samme fyr. Hvem vet hva som skjer de 22 neste, kan bli spennende «Kanskje ligging minutt for minutt, ny serie på NRK». Neida. Men jeg har faktisk en teori om det omvendte om jeg da, at de som har mest vanskelig for å bare trekke litt på skuldrene og gå videre med dagen av å kjenne tiltrekning til andre er de samme som ender med å være utro. Det er iallefall min erfaring. Siden jeg ikke har spesielt moralistisk syn på det er det endel som har fortalt meg ting de ikke forteller andre. Så jeg har ikke troa 😅🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #16 Skrevet 23. november 2022 Ja, det er vanlig for meg, ihvertfall, men da bestemmer jeg meg bare for ikke å gi næring til det, for da vet jeg at det vil gå over. Gresset er grønnest der man vanner det, osv. Anonymkode: 800fa...2aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå