Gå til innhold

Til dere idioter

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Hrmf, slangen, jeg synes du ser både mindre farlig og mindre intelligent ut med den nye avataren. Men grønnfargen kler deg. Og... Hva trenger jeg egentlig intelligens til, så lenge du kan ditt?  :sjarmor: Mitt intellekt er nok for to. 

Tenkte jeg bare skulle gli litt bedre inn med de andre nissene her på KG. Juleavataren min kommer i september neste år. Dessuten må jeg bare få bemerke at intelligens og intellekt er to helt forskjellige ting :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men den knappen er ganske enkel å treffe da, bare å trykke inn museknappen og dobbeltklikke over, eller trykke enter ;)

Skrevet
Men den knappen er ganske enkel å treffe da, bare å trykke inn museknappen og dobbeltklikke over, eller trykke enter ;)

eller bare bevege pila over knappen og trykke?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Nå var jo meningen med denne posten at idiotene skulle forsvinne. At dere gir dem løsninger er ikke bra.

Skrevet
Nå var jo meningen med denne posten at idiotene skulle forsvinne. At dere gir dem løsninger er ikke bra.

Har du ikke skjønt at alle idiotene er forsvunnet da .. det er bare oss andre igjen :sjenert:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Har du ikke skjønt at alle idiotene er forsvunnet da .. det er bare oss andre igjen :sjenert:

Det kom ca. et døgn etterpå :ler:. Vet det nok, Billa... Du har prøvd som bare det :sjarmor: .

Skrevet
:ler: nei har nok ikke det (og det var jo først i dag du klaget da - så ikke skyld på meg )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...