Gå til innhold

Ny barnehageplass - får far også beskjed?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fast bosted hos meg og pappa har samvær. Har fått ny barnehageplass, men er det bare jeg som får den beskjeden? Eller vi begge? 

Anonymkode: c1c88...4ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du det er en grunn for at han ikke skal få vite det? Her fikk vi bare på oppvekstportalen, sms til begge foreldre. ( vi er gift da) 

Er det besøksforbud eller noen grunn kan du kanskje ikke vil han skal vite om byttet? 

Anonymkode: f1f58...e0b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker du det er en grunn for at han ikke skal få vite det? Her fikk vi bare på oppvekstportalen, sms til begge foreldre. ( vi er gift da) 

Er det besøksforbud eller noen grunn kan du kanskje ikke vil han skal vite om byttet? 

Anonymkode: f1f58...e0b

Nei overhodet ikke, jeg bare lurte på om jeg bør sende ham en melding og gi ham informasjonen eller om han har fått den selv. Han er ikke så enkel å kommunisere med, så tar minst mulig kontakt med ham. Så best om han har fått beskjeden selv 😅

Skrevet

Ingen med erfaring? 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei overhodet ikke, jeg bare lurte på om jeg bør sende ham en melding og gi ham informasjonen eller om han har fått den selv. Han er ikke så enkel å kommunisere med, så tar minst mulig kontakt med ham. Så best om han har fått beskjeden selv 😅

Skriv en kort melding og informer han om det. Da kan han ikke senere påstå at du utelater å informere han om viktige ting ang barnet. 

Anonymkode: fcd3f...d3d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Skriv en kort melding og informer han om det. Da kan han ikke senere påstå at du utelater å informere han om viktige ting ang barnet. 

Anonymkode: fcd3f...d3d

Ja, han må jo få beskjed uansett, hadde bare vært greit om jeg slapp 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...