Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstegangsfødende her. Er 38+3, å hun har nå hodet ned men er ikke festet i følge jordmor. 
Snart ferdig, men fy fader så ubehagelig jeg har det nå. Når hun er aktiv kjennes det seriøst ut som at hun ommøblerer hele magen min, det er til å bli kvalm av 🤢 i tillegg til at hun støter så mye ned i bekkenet at jeg ser stjerner snart. Er det virkelig vanlig at det er så vondt/ubehagelig??

Jeg går bare å håper på at hun snart melder sin ankomst! Er sikker på at ubehaget skal få oss til å ikke bry oss om at vi snart skal føde jeg altså 💀 

Anonymkode: e2b62...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan være forferdelig ubehagelig. 

Spesielt med andremann hadde jeg det forferdelig ubehagelig. Det var som en svær ål snodde seg omkring der nede, og han hadde noen spark og boks som var kjempevonde, så jeg ropte ut til tider :s 

Anonymkode: 1f183...a2b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det kan være forferdelig ubehagelig. 

Spesielt med andremann hadde jeg det forferdelig ubehagelig. Det var som en svær ål snodde seg omkring der nede, og han hadde noen spark og boks som var kjempevonde, så jeg ropte ut til tider :s 

Æsj ja jeg sitter bare å puster meg gjennom de aktive periodene hennes og strekker meg ut så hun skal få bedre plass. Shit ass. Var ikke forberedt på at det skulle være sånn 🤢 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Æsj ja jeg sitter bare å puster meg gjennom de aktive periodene hennes og strekker meg ut så hun skal få bedre plass. Shit ass. Var ikke forberedt på at det skulle være sånn 🤢 

Min hadde også en tendens til å gå rett på blæren, sånne voldsomme spark at jeg fikk en isende smerte i blæren og desperat akutt tissetrang.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min hadde også en tendens til å gå rett på blæren, sånne voldsomme spark at jeg fikk en isende smerte i blæren og desperat akutt tissetrang.. 

I går fikk jeg sånn lynende smerte rett i fiffi som førte til at jeg bare ble stående midt på gulvet å nesten skrike rett ut. Samboer lurte på hva som egentlig skjedde der nede. Gud bedre jeg skal være glad når dette er over. 

Skrevet

Jepp, både vondt og ubehagelig! Min drev og tullet med det ene ribbeinet mitt hele tiden i ukesvis på slutten, det var så vondt at jeg både hylte og gråt. Det var svært velkomment når vannet gikk! 🙈

Nå er du snart i mål da, bare å holde ut gjennom ubehaget litt til!

Skrevet
Anononyma skrev (1 minutt siden):

Jepp, både vondt og ubehagelig! Min drev og tullet med det ene ribbeinet mitt hele tiden i ukesvis på slutten, det var så vondt at jeg både hylte og gråt. Det var svært velkomment når vannet gikk! 🙈

Nå er du snart i mål da, bare å holde ut gjennom ubehaget litt til!

Uffda, det hørtes ikke noe godt ut nei 🙈 enn så lenge går det i så mye bannskap her så samboer er redd for at jeg og lille blir skikkelig uvenner snart. Ja takk og lov for at jeg snart er ferdig! 

Skrevet

Det er 27 år siden min yngste ble født, men jeg kan fremdeles «gjenkalle» hvor vondt det var når hun gnisset hodet nedi bekkenet mitt de siste par ukene (sikkert feil forklart, men dere skjønner tegninga). Jeg føler med deg, TS. Heldigvis ikke lenge igjen🌸🌸 Masse lykke til!

Anonymkode: a189b...bbd

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er 27 år siden min yngste ble født, men jeg kan fremdeles «gjenkalle» hvor vondt det var når hun gnisset hodet nedi bekkenet mitt de siste par ukene (sikkert feil forklart, men dere skjønner tegninga). Jeg føler med deg, TS. Heldigvis ikke lenge igjen🌸🌸 Masse lykke til!

Anonymkode: a189b...bbd

Yep, ganske korrekt beskrivelse. Det er til å bli gal av 🙈 

Skrevet

Yes, skikkelig trasig på slutten. Spesielt med lightning crotch!

Anonymkode: 127cb...eff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...